گزارش راهپیمایی ۲۲ بهمن از کمالشهر + عکس
کد خبر: 4121409
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

گزارش راهپیمایی ۲۲ بهمن از کمالشهر + عکس

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر در خیابان امام خمینی(ره) به سمت مسجد جامع شهر کمالشهر شهرستان کرج واقع در خیابان ولیعصر شمالی این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی راست‌روش

به گزارش ایکنا، راهپیمایی روز ۲۲ بهمن از میدان شهرداری شهر کمالشهر شهرستان کرج با شعار مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل و آمریکا آغاز شد و مسیر راهپیمایی تا محل مصلای نمازجمعه واقع در خیابان ولیعصر شمالی این شهر ادامه یافت.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر وثوقی، امام جمعه کمالشهر، سعید بهرامی، شورای فرهنگی شهرداری کمالشهر و حجت‌الاسلام هادی بهلولی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کمالشهر در این مراسم حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ مهدی راست روش، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان البرز، در این مراسم به تبیین قیام عاشورای حسینی پرداخت و گفت: رمز توفیق حرکت‌های انقلابی و جنبش‌های جهادگرانه مردم متدین در استقامت و پایداری و تربیت نسلی ولایتمدار است.

وی افزود: امام راحل برای تشکیل حکومت اسلامی و انقلاب ایران با اخلاص و توکل به خدا و همراهی مردم پا در میدان مجاهدت گذاشت و با رمز لبیک یا حسین(ع) و بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و قرآنی این جنبش را رقم زد و به پیروزی رساند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان البرز، با بیان اين مطلب شهدا و ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی یکی از دستاوردهای آرمانی و ارزشمند انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: اسلام و انقلاب اسلامی برای مقام زن جایگاه ارزشمندی را قائل است و اکنون بسیاری از مراکز علمی، قضایی و دانشگاهی با هنر مدیریت کارآمد بانوان ایرانی مدیریت می شود.

وی به تحلیل حکومت ۵۰ ساله طاغوت پهلوی اشاره و خاطرنشان کرد: در دوران حکومت ظالم پهلوی نزدیک به ۶۰ درصد مردم در شهرها و روستا از نعمت سواد و خواندن و نوشتن محروم بودند و این یکی از عملکردهای نامطلوب دوران حکومت طاغوتی پهلوی پدر و پسر بود.

 هاجر محمدی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha