10 آذر؛ زمان قطعی مجمع عمومی اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی
کد خبر: 4179286
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
طلایی خبر داد:

10 آذر؛ زمان قطعی مجمع عمومی اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی

رئیس هیئت مدیره اتحادیه کشوری گفت: با تشکیل جلسه هیئت بازرسی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، 10 آذر، مجمع عمومی برگزار خواهد شد.

مرتضی طلایی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت

مرتضی طلایی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به عدم حل مشکل پیش‌ آمده در هیئت مدیره و طی اعلام انجام شده در آخرین جلسه هیئت مدیره اتحادیه(25 مهرماه)، گفت: براساس جلسه هیئت بازرسی اتحادیه، 10 آذرماه برای برگزاری مجمع عمومی اتحادیه معین شد.


بیشتر بخوانید: 


وی با اشاره به اینکه هیئت مدیره نیز کارهای ستادی و پشتیبانی مجمع را انجام می‌دهد، ادامه داد: بنابراین به دلیل عدم توافق لازم اعضای هیئت مدیره برای حل مشکل، ناچار به ورود هیئت بازرسی شدیم تا تمام فرایند برگزاری مجمع را برعهده بگیرد و شاهد برگزاری مجمع دور دوم انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه کشوری باشیم.

وی تصریح کرد: تصمیم‌گیری و رأی‌گیری اعضای مجمع درباره 4 محور که از سوی هیئت بازرسی مشخص شده است از جمله کلیات شیوه انتخابات دوره دوم، شرایط داوطلبان کاندیدایی هیئت مدیره و بازرسی و ... از جمله مهم‌ترین محورهای این مجمع خواهد بود.

یادآور می‌شود، براساس‌ نامه‌ ارسالی از سوی مهدی محمدی، دبیر هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی در مهر امسال، تصمیم‌گیری درباره اختلاف‌نظر از تفسیر اساسنامه اتحادیه کشوری و چالش‌ها برعهده مجمع عمومی ـ عادی اتحادیه قرار داده شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha