دیدار نماینده تعدادی از مدیران مؤسسات قرآنی با مدیرعامل اتحادیه کشوری
کد خبر: 4042298
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵

دیدار نماینده تعدادی از مدیران مؤسسات قرآنی با مدیرعامل اتحادیه کشوری

طی جلسه مسئول گروه مدیران امور قرآنی مطالبه‌گر با محمد انجم‌شعاع، درخواست‌های مرتبط با بخش مردمی به منظور بررسی، رسیدگی و پیگیری، مطرح شد.

جلسه مشترک اتحادیه با گروه مدیران قرآنی مطالبه گربه گزارش ایکنا، جلسه مشترک حمیده رهروشرع، مسئول گروهی که خود را مدیران امور قرآنی مطالبه‌گر نامیده‌اند(تعدادی از مدیران مؤسسات قرآن) با محمد انجم‌شعاع، مدیر اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در دفتر این اتحادیه برگزار شد. 

بنابر گفته رهروشرع از جمله موارد مطرح شده در این جلسه پیرامون «بیمه معلمان و پرسنل قرآنی تحت بیمه مشاغل خانگی، امکان اخذ وام و تسهیلات برای معلمان و پرسنل قرآنی از اداره تعاون، کار و امور اجتماعی، کیفیت بخشودگی مالیاتی مؤسساتی که تا سال ۱۴۰۰ اظهارنامه مالیاتی نداشته‌اند» بوده است.

این فعال امور قرآنی افزود: امتیازگیری اتحادیه‌های استانی در نحوه پخش سهمیه‌های اجرایی میان مؤسسات، معین کردن فردی به عنوان پاسخگویی به سؤالات مربوط به بیمه و رفع مشکلات پرداخت قبوض آب، برق و گاز و بهره‌مندی از انشعاب رایگان و درخواست انعقاد و پیگیری تفاهم‌نامه میان تولیت بقاع متبرکه و اتحادیه، همچنین هیئات مذهبی با اتحادیه، مبنی بر بهره‌مندی از فضای آنها جهت فعالیت‌های قرآنی مؤسسات از دیگر موارد مطرح شده طی این جلسه چند ساعته بود. 

در پایان این دیدار و گفت‌وگو از بارگذاری اساسنامه و صورت جلسات هیئت مدیره کشوری در سایت اتقان و همچنین تلاش برای حل مشکلات بیمه و مالیاتی مؤسسات قرآنی قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha