رهبر انصار الله: ملت مظلوم یمن با توکل بر خدا پیروز قطعی خواهد بود
کد خبر: 4033639
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴

رهبر انصار الله: ملت مظلوم یمن با توکل بر خدا پیروز قطعی خواهد بود

رهبر انصار الله یمن با تأکید بر اینکه هر چه جنایات متجاوزان علیه یمن بیش‌تر می‌شود، همبستگی ایران و محور مقاومت منطقه با یمنی‌ها افزایش می‌یابد، تأکید کرد: ملت مظلوم یمن با توکل بر خدا پیروز قطعی است.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، سید عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه پنجشنبه به مناسبت اولین شب جمعه ماه رجب سخنرانی کرد و گفت: نخستین جمعه رجب یکی از مهم‌ترین مناسبت‌ها برای ملت یمن و امت اسلامی است.

رهبر انصارالله به موضوع ادامه جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن پرداخت و گفت: دشمنان به دنبال تسلط بر ما هستند، اما موضع مؤمنان صابر و مجاهد درخشان است.

الحوثی با اشاره به اینکه موضع ملت یمن دفاع از آزادی و شرافت است، گفت: ما ذلت نمی‌پذیریم و نمی‌گذاریم که دشمنان، بر ما چیره شوند و به حرکت جدی خود، ادامه می‌دهیم و حتی کشتار زنان، کودکان و زندانیان توسط دشمنان، بر ایمان ما می‌افزاید.

رهبر انصارالله تأکید کرد: ما یمنی‌ها بر حقیم و دشمن جنایتکار است. کشتار، محاصره و اشغالگری دشمن، بر بصیرت ما نسبت به مواضع ما می‌افزاید.

الحوثی ادامه داد: آمریکا، اسرائیل و انگلیس، امارات را به از سرگیری حملاتش در یمن سوق دادند؛ اما اماراتی‌ها با بازگشت به یمن بازنده هستند؛ زیرا تسلیم امر اربابانشان بودند.

رهبر انصار الله با تأکید بر اینکه برخی عقب نشینی‌ها از استان شبوه با توجه به شرایط جنگی صورت گرفته است، گفت: این به معنای شکست ملت ما نیست و به اذن خدا هرگز هم نخواهد بود.

وی افزود: محاصره، ظلم و جنایات دشمنان دلیل بر شکست آنان و مظلومیت مردم ما با صبر، بخشش و مسئولیت پذیری و توکلشان بر خداوند دلیلی برای پیروزی اجتناب ناپذیر است.

الحوثی افزود: ثبات ما در مقابله با تجاوز در هر سطح تنشی، یک تعهد ایمانی، اخلاقی و انسانی است و من به فرزندان مردم کشورم اطمینان دارم که صبر و همکاری آنها بیش‌تر شده و اطمینان داشته باشید که خدا آنها را ناامید نمی‌کند، چون از مظلومیت، درد و رنج آنها باخبر است.

وی افزود: ما شاهد سقوط رژیم‌هایی بوده‌ایم که در صف آمریکا و انگلیس و اسرائیل ایستادند و فرزندان ملتهایشان را کشتند و جنایت کردند .

الحوثی گفت: اگرمتجاوزان منطقه محاصره علیه یمن را شدت بخشیدند، این مسئولیت ما را در مقابله با آنها بیشتر می‌کند و امروز دشمن چون هراس و نگرانی از اوضاع پیش روی خود دارد، تجاوز و محاصره یمن را شدت بخشیده است.

رهبر انصار الله گفت: هر چقدر تجاوزات علیه یمن بیش‌تر می‌شود، سطح همبستگی فلسطین، لبنان، سوریه، بحرین، عراق، ایران و همه آزادگان امت اسلامی با یمن بیش‌تر می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha