عبدالملک حوثی: مردم یمن در کنار هم باشیم
کد خبر: 4033189
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵

عبدالملک حوثی: مردم یمن در کنار هم باشیم

رهبر جنبش انصارالله یمن با تأکید بر اینکه، آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها دشمن واقعی مسلمانان و به دنبال سوءاستفاده از مشکلات داخلی ملت برای رسیدن به اهداف خود هستند از مردم یمن خواست که در یک صف واحد بکوشند تا این کشور تابع بیگانگان نشود.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، رهبر انصارالله یمن این سخنان را در دیدار با هیئتی از قبایل خب، شعف، الیتمه و دهم از جوف و هیئتی از منطقه العبدیه در استان مأرب بیان کرد.

وی خواستار آشتی عمومی در الجوف و برقراری امنیت، ثبات و همکاری بین مقامات دولتی و معتمدین منطقه برای حل مشکلات شد و تصریح کرد: از همه دیدارها و دیدارهایی که موجب تحکیم برادری و همکاری بین مردم یمن می‌شود، خرسند است.

عبدالملک حوثی تأکید کرد: دشمنان با عناوین مختلف تلاش می‌کنند تا مردم کشور را از هم جدا کنند و بین آن‌ها اختلاف ایجاد کنند.

وی در خصوص عادی‌سازی شرم‌آور روابط با رژیم صهیونیستی گفت: مواضع یکسان امارات و عربستان با اسرائیل در قبال مردم یمن ما در دیدارهای سران آن‌ها اعلام شد و دو روز پیش نیز رئیس که رژیم صهیونیستی از امارات بازدید کرد، عربستان حریم هوایی خود را به روی وی گشود، در حالی که مردم ما حتی از سفر در حریم هوایی کشور خود نیز محروم هستند.

عبدالملک حوثی خاطرنشان کرد: چند روز پیش دشمن علی‌رغم اطلاع سازمان ملل و سایرین از محل زندان، عمداً در یکی از زندان‌های صعده دست به کشتار زد.

رهبر انصارالله یمن در پایان با اشاره محاصره مردم یمن یک جنایت است زیرا باعث رنج زیادی شده است، گفت: دشمن حتی در صورت دریافت مجوز از سوی کشتی باز هم در مسیر تردد آن سنگ‌اندازی کرده و آن‌ را بازرسی می‌کند.

انتهای پیام
captcha