شركت در انتخابات عمل به شرع است / مردم از وعده و شعار خسته شدند
کد خبر: 3972457
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
انتخابات ۱۴۰۰؛ اخلاق حکمرانی / ۱۱

شركت در انتخابات عمل به شرع است / مردم از وعده و شعار خسته شدند

مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس، شركت در انتخابات را عمل به آموزه‌های دینی و قرآنی دانست و گفت: البته كاندیداها هم باید این نكته را مدنظر داشته باشند كه مردم از سخنان پوپولیستی و وعده‌های توخالی خسته شده‌اند.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: سرنوشت هر كشور و مردمی به خود مردم بازمی‌گردد و آینده آن كشور و نسل‌های بعدی هم بر می‌گردد به انتخاب‌هایی كه مردم در هر زمانی برای خودشان انجام دادند و مسئولانی كه انتخاب كردند.


بيشتر بخوانيد:


وی افزود: نكته مهم این است كه آن انتخاب و نگاهی كه مردم به سرنوشت خودشان دارند، می‌تواند هم برای خودشان و هم آینده كشورشان مثمر ثمر و تأثیرگذار باشد. انتخابات ‌در نظام جمهوری اسلامی كه مبتنی بر قوانین برگرفته از شرع و دین است بیانگر این است كه اگر انتخاب درست انجام دهیم و نگاه درست به سرنوشت مملكت و مردم داشته و پای صندوق‌های رأی حضور داشته باشیم، هم به آموزه‌های دین عمل كرده‌ایم و هم توانسته‌ایم در آینده و سرنوشت كشور تأثیرگذار باشیم.

مسئول بخش قرآن شورای قرآن و عترت فارس در ادامه به بیان نكاتی كه كاندیداها باید در انتخابات بدان توجه داشته باشند، پرداخت و گفت: كسی كه خود را به عنوان كاندید معرفی می‌كند و می‌خواهد كه مردم به او توجه داشته و رأی دهند باید صادقانه سخن گوید و عمل كند.

وی اظهار كرد: كسی كه به عنوان كارگزار می‌خواهد خود را به جامعه معرفی كند باید این را بداند و بپذیرد كه كارگزاری و مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یعنی نوكری و خادمی مردم و باید خود را برای این مسئله آماده كرده باشد زیرا این مسئله یكی از آموزه‌های دینی ماست.

اسلامی تصریح كرد: همه می‌دانیم كه در جامعه امروز مردم دچار مشكلات زیادی هستند و دیگر تاب و تحمل اینكه سخنان و حرف‌های پوپولیستی و وعده‌های غیرواقع و دروغ بشنوند را ندارند پس كاندیدا باید مراقب باشند كه هم صادقانه با مردم سخن گویند و هم مردم وعده‌هایی دهند كه می‌توانند به آن‌ها عمل كنند.

وی بر ضرورت حفظ وحدت جامعه اسلامی تأكید كرد و گفت: كاندیداها نباید سخنانی گویند كه مردم را سردرگم كرده و دچار تشتت كنند و این كار زیبایی نیست و بهترین عمل آن است كه برنامه‌های خود را صادقانه به مردم بگویند كه چگونه آن‌ها را اجرایی خواهند كرد وگرنه با دروغ و گفتن سخنان زیبا و وعده‌های توخالی نباید مردم را فریب دهند یا اینكه مردم را به جان یكدیگر بیندازند.

اسلامی با تأكید بر اینكه باید انتخابات را به بهترین شكل و با حضور حداكثری برگزار كنیم، گفت: نیاز به حضور حداكثری مردم پای صندوق‌های رأی داریم تا بتوانیم خادمانی خدمتگزار و صادق برای این كشور و آینده خودمان انتخاب كنیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha