برگزاری پنجمین نشست وبیناری کرونا در بیروت
کد خبر: 3898453
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷

برگزاری پنجمین نشست وبیناری کرونا در بیروت

پنجمین نشست تخصصی فکری وبیناری مباحث کرونایی با عنوان «کرونا، چالش‌های هویت انسانی» در بیروت برگزار می‌شود.  

برگزاری پنجمین نشست وبیناری کرونا در بیروتبه گزارش ایکنا از بیروت، با توجه به تحولات بزرگی که جهان امروز شاهد آن است و نظر به افزایش پیامدهای کرونايی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان پنجمین نشست تخصصی فکری وبیناری خود از مجموعه مباحث کرونایی را با عنوان «کرونا، چالش‌های هویت انسانی» (رویکردی فکری درباره آثار مادی و معنوی اپیدمی کرونا بر وجدان اخلاقی و هویت انسان) برگزار می‌کند.
 
این نشست وبیناری جمعه 26 اردیبهشت‌ماه از ساعت 15 به وقت بیروت از طریق zoom meeting برگزار می‌شود و در آن سخنرانانی از کشورهای عربی و اسلامی به ایراد سخن خواهند پرداخت.
 
در این نشست آنلاین، شيخ «عبد المنعم الزين»، رئيس مؤسسه اسلامی اجتماعی سنگال سخنانی درباره «تقوى و تأثیر آن بر عملکرد انسان» ارائه خواهد کرد. همچنین «نور الدين ابولحيه» نویسنده و استاد دانشگاه الجزایر درباره «تأثیر كرونا بر وجدان اخلاقی و امكانات فردی و اجتماعی کنترل این بیماری» سخنرانی می‌کند.
 
از دیگر سخنرانان این نشست، «ايمان شمس الدين» پژوهشگر و نویسنده  کویتی است که درباره «بیماری‌های همه گیر و پرسش‌ها درباره هویت انسانی» سخنرانی می‌کند و  کاردینال «ميخائيل ابرص» سر اسقف مسیحیان روم کاتولیک صور لبنان نیز سخنان خود را با موضوع «جهانی‌شدن و تأثیر آن بر هویت انسانی، کرونا، نمونه‌ای از یک بیماری جهانی» مطرح خواهد کرد.
 
مدیریت نشست بر عهده دکتر «خضر نبها» استاد فلسفه و کلام دانشگاه لبنان خواهد بود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در اين نشست، اپليكيشن Zoom Cloud Meeting را دانلود کرده و با وارد کردن رمز ورود به جلسه: 275-085-8949، در این نشست حضور یابند. یا از طریق لینک زیر وارد شوند:
‏https://us04web.zoom.us/j/2750858949?pwd=VmE0dXBMUXlnZTBVVFNFT0lwUXZNQT09 -  
 
برای مشاهده این نشست به صورت زنده از طریق تلفن همراه نیز می‌توان با لینک زیر وارد شد:
‏http://www.u-news.net/ar/20/10/2677/Live-%7C-Unews-Agency.htm
انتهای پیام
captcha