مجموعه انتظامی در صف مقدم مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد
کد خبر: 4199899
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲

مجموعه انتظامی در صف مقدم مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد

جانشین فرماندهی انتظامی فارس با بيان اينکه امروز مجموعه انتظامی در صف مقدم مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد، باب شهادت و ایثار را برای کارکنان انتظامی به دلیل این اقدامات باز دانست.

تجلیل از جانبازان فراجا، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس،‌ سردار یوسف ملک‌زاده، جانشین فرماندهی انتظامی فارس امروز، 25 بهمن در مراسم گراميداشت روز جانباز که با حضور تعدادی از جانبازان سرافراز انتظامی در ستاد انتظامي استان فارس برگزار شد، ضمن تبريك اعياد شعبانيه و به ويژه ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، گفت: رشادت‌ها و مجاهدت‌هاي بي‌دريغ جانبازان ايران اسلامی بر هيچ‌کس پوشيده نيست و ديدار با جانبازان عزيز و سرافراز به انسان برای خدمت بيشتر و بهتر روحيه می‌دهد.

وی افزود: جانبازان با تاسی از بزرگ جانباز كربلا حضرت عباس(ع) از دين اسلام دفاع و در اين مسير از هيچ تلاش و کوششی دريغ نکردند.

ملک‌زاده با بيان اينکه امروز مجموعه انتظامی در صف مقدم مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد، گفت: در اين مسير همچنان باب شهادت و ايثار و فداکاری براي کارکنان انتظامی باز است.

جانشين فرماندهی انتظامی استان فارس در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌ها و دسيسه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران، گفت: مردم ولايت‌مدار و هوشيار ايران اسلامی با حضور گسترده و پررنگ خود در مراسم راهپيمايي 22 بهمن، جواب ياوه‌گويی‌های دشمنان را به خوبی دادند.

وي تصريح کرد: امروز شاهد هستيم که با وجود همه توطئه‌ها و دسيسه‌هاي دشمنان، ‌كشور ما از امنيت مطلوبي برخوردار است و اين موضوع ثمره رشادت‌های این دلاورمردان است.

ملک‌زاده بیان کرد: همه بايد پاسدارخون پاک شهدا و حافظ جانبازان سرافراز باشيم و صبر و استقامت خانواده‌های اين عزيزان را سرلوحه كار خود قرار دهيم.

انتهای پیام
captcha