اتمام موکب احمدبن موسی(ع) مرز شلمچه در کمترین زمان ممکن
کد خبر: 4186879
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
فرج‌زاده خبر داد:

اتمام موکب احمدبن موسی(ع) مرز شلمچه در کمترین زمان ممکن

قائم مقام شهرداری شیراز قول مساعد داد تا کار احداث موکب دائمی احمدبن موسی شاهچرااغ(ع) در مرز شلمچه طی کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

آرش فرج‌زاده، قائم مقام شهردار شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، آرش فرج‌زاده، قائم مقام شهردار شیراز امروز، 18 آذرماه در آیین عملیات اجرایی پروژه مجموعه فرهنگی و موکب حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع)  گفت: شهرداری شیراز در کوتاه‌ترین زمان ممکن، این پروژه را به اتمام می‌رساند.

وی اظهار کرد: از دیرباز و به‌ویژه سال‌های اولیه جنگ تحمیلی، قرابت و نزدیکی بین شیرازی‌ها و خوزستانی‌‌ها تقویت و ارتباط نزدیکی و حسنه‌ای بین این دو شهر برقرار شد.

فرج‌زاده با بیان اینکه یاد و خاطره دفاع مقدس بین شیرازی‌ها و مسئولان این کلان‌شهر همواره وجود داشته است، افزود: با اهتمام شورای اسلامی شهر شیراز، امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) هستیم، مکانی که در خدمت‌رسانی به زوار  اربعین طی سال‌های اخیر برپاشده بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز بیان کرد: در برنامه‌ریزی‌هایی که وزارت کشور هرساله انجام می‌دهد، شهرداری شیراز به‌عنوان معین در مرز شلمچه تعیین کرده است.

قائم‌مقام شهردار شیراز اضافه کرد: شهرداری شیراز پس از مصوبه شورای اسلامی شهر، با تمام قوا کار را آغاز کرده و یکی از بهترین مشاورین(شرکت شهر راز) و پیمانکاران(شرکت سد عمران پارس گستر) را به اجرای این پروژه اختصاص داده است که نشان از جدیت شهرداری دراین‌باره دارد.

فرج‌زاده تأکید کرد: شهرداری شیراز در کوتاه‌ترین زمان ممکن، این پروژه را به اتمام می‌رساند و انتظار می‌رود که مقامات استان خوزستان همراهی لازم در اجرای این پروژه را با شهرداری شیراز داشته باشند.

وی با تصریح اینکه شهرداری شیراز امروز یکی از پرتوان‌ترین شهرداری‌ها در حوزه عمران در سطح کشور است، گفت: در دهه فجر امسال بیش از ۴۵۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر ۵۰ هزار میلیارد تومان را افتتاح و کلنگ‌زنی خواهیم کرد.

قائم‌مقام شهردار شیراز بیان کرد: اگرچه انتقال اعتبارات عمرانی به خارج از شهر کار دشورای است اما شورا و شهرداری شیراز تلاش کرده‌اند تا این پروژه به ثمر برسد.

انتهای پیام
captcha