آغاز عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی احمدبن موسی شاهچراغ(ع) در مرز شلمچه
کد خبر: 4186871
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

آغاز عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی احمدبن موسی شاهچراغ(ع) در مرز شلمچه

طی مراسمی عملیات اجرایی پروژه مجموعه فرهنگی و موکب حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) وابسته به شهرداری شیراز در مرز شلمچه آغاز شد. 

رضا محمدیان، عضو شورای شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شورای شهر شیراز، مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه مجموعه فرهنگی و موکب حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) وابسته به شهرداری شیراز امروز، 18 آذرماه در مرز شلمچه برگزار شد. 

رضا محمدیان، رئیس کمیسیون حمل‌ و نقل، ترافیک و عمران شورای شهر شیراز در این مراسم گفت: شهرداری اهتمام ویژه‌ای در تخصیص و پیگیری اجرای این پروژه داشته است تا به کاری ماندگار تبدیل شود.

وی گفت: از آنجا که نهادهای مختلف باید سهم خود را در مناسبت‌های فرهنگی به ویژه اربعین انجام دهند، در اين راستا شورا و شهرداری شيراز اين موكب را در مرز شلمچه راه‌اندازی کرده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: ساخت موکب دائمی احمد بن موسی(ع) می‌تواند یک الگوسازی برای سایر شهرداری‌ها باشد که در نقاط مرزی منتهی به مسیر اربعین، اقدامات ماندگارتری را جایگزین چادرها و کانکس‌ها کنند.

محمدیان همچنین حرکت عظیم اربعین حسینی را رزمایش ظهور توصیف کرد و گفت: امروز حق‌طلبی جوامع غیرمسلمان افزایش‌یافته و ماجرای غزه گویای این مدعاست.

رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: شهرداری اهتمام ویژه‌ای در تخصیص و پیگیری اجرای این پروژه داشته باشد تا به کاری ماندگار تبدیل شود.

انتهای پیام
captcha