از اجرای تلاوت در موزه ایالت سِند تا حضور در حسینیه حیدرآباد
کد خبر: 4183918
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

از اجرای تلاوت در موزه ایالت سِند تا حضور در حسینیه حیدرآباد

در پی حضور هیئت اعزامی طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) به پاکستان، اعضای آن ضمن بازدید از موزه ایالت سِند پاکستان، در مراسم شب شعر حسینیه امام بارگاه اصغریه حسینی حیدرآباد پاکستان حضور پیدا کردند.

بازدید از موزه ایالت سِند پاکستان

به گزارش ایکنا، در ادامه سفر تعدادی از برگزیدگان طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) به پاکستان و شهرهای کراچی و حیدرآباد، با حضور در مؤسسه پیام اسلامی حیدرآباد پاکستان به تبیین اجرای این طرح ویژه مدیران مؤسسات قرآنی، اساتید و معلمان قرآن پرداختند.

بنابر گفته حسین مقدم‌کیا، دبیر اجرایی طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) و رقابت‌های شوق تلاوت «همچنین این گروه در مراسم شب شعر حسینیه امام بارگاه اصغریه حسینی حیدرآباد پاکستان که با حضور سادات این منطقه و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد، حضور یافت».

شرکت در مراسم شب شعر حسینیه امام بارگاه اصغریه حسینی حیدر آباد پاکستان

بازدید از دوره‌های آموزشی چندین مؤسسه، تبیین طرح ملی تلاوت و مسابقات شوق تلاوت، برگزاری دوره آموزش صحیح تقلید از تلاوت ویژه قرآن‌آموزان علاقه‌مند و بازدید از موزه ایالت سِند پاکستان و اجرای تلاوت و همخوانی قاریان ابوالفضل عدالت‌خواه و محمد باقری در محوطه موزه و استقبال تماشاگران از دیگر برنامه‌های این حضور چند روزه در شهر حیدرآباد و کراچی بود.

 آموزش صحیح تقلید تلاوت

بازدید گروه اعزامی طرح ملی تلاوت شباب الرضا علیه السلام از موزه ایالت سِند پاکستان

تلاوت قاریان نوجوان منتخب طرح ملی تلاوت در موزه ایالت سِند پاکستان 

تبیین اجرای طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) در مؤسسه پیام اسلامی حیدر آباد پاکستان 

یادآور می‌شود، این اعزام با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد انجام شد. 

 

همچنین طرح ملی تلاوت قرآن کریم با عنوان «شباب‌الرضا» از سال ۱۳۹۱ با هدف کشف استعدادهای قرآنی نوجوانان با همکاری مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و معاونت قرآن و عترت ارشاد در سطح کشور آغاز به‌کار کرده است.

سمیرا انصاری

انتهای پیام
captcha