آغاز به‌کار موکب حضرت احمد بن موسی(ع) شیراز در کربلا
کد خبر: 4165685
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

آغاز به‌کار موکب حضرت احمد بن موسی(ع) شیراز در کربلا

مدیر روابط عمومی موکب حضرت احمدبن موسی(ع) شیراز از آغاز خدمات رسانی این موکب در کربلا خبر داد و گفت: از امروز، ۷ شهریور عاشقان و زائران حضرت ابا عبدالله(ع) می‌توانند از امکانات موکب نظیر اسکان، اطعام و برنامه‌های فرهنگی بهره‌مند شوند.

موکب حضرت احمدبن موسی(ع)به گزارش ایکنا از فارس،‌ محسن امین، مدیر روابط عمومی موکب حضرت احمدبن موسی(ع) شیراز امروز، ۷ شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت برپایی این موکب در کربلا، گفت: آخرین مراحل آماده سازی موکب در کربلا معلی توسط خادمان انجام شده و از امروز ۷ شهریور ماه، عاشقان و زائران حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) می‌توانند از امکانات موکب از جمله اسکان ۴ هزار و ۵۰۰ نفری به صورت روزانه، طعام در 3 وعده غذایی صبحانه نهار و شام، برنامه‌های فرهنگی و... استفاده کنند.

وی افزود: خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) تا روز اربعین حسینی ادامه دارد و خادمان موکب حضدت احمدبن موسی(ع) منتظر قدوم مبارک زائران هر اقصی نقاط استان و کشور هستند. 

امین با اشاره به ساخت زائرسرای احمدبن موسی(ع) خبر داد و اظهار کرد: امسال از همه مردم استان فارس جهت مشارکت در پویش قطعه‌ای از بهشت با موضوع مشارکت در ساخت زائرسرای حضرت احمدبن موسی(ع) دعوت بعمل می‌آید و در این پویش مشتاقان می‌توانند با خرید هر تعداد قطعه «هر قطعه به مبلغ دو میلیون ریال» در این امر خیر مشارکت کنند.

مدیر روابط عمومی موکب حضرت احمدبن موسی(ع) شیراز در پایان سخنان خود تاکید کرد: جهت خرید زمین زائر سرا نیاز به مشارکت و خرید پانصد هزار قطعه توسط خیرین و مشتاقان هستیم.

بنا بر این گزارش،‌ هموطنان و هم‌استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به آدرس شهر مقدس کربلای معلی، شارع الشهدا، شارع الروضتین از باب شهدا جنب مجتمع الکفیل(جنب سیطره) از خدمات موکب احمد بن موسی(ع) بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha