اربعین بیعت مجدد مردم با امام حسین(ع) است
کد خبر: 4164889
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

اربعین بیعت مجدد مردم با امام حسین(ع) است

امام جمعه کازرون، اربعین حسینی را بیعت مجدد مردم با امام حسین(ع) دانست و بر ضرورت تقویت خدمت به زائران اربعین تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، امام جمعه شهرستان کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، امام جمعه شهرستان کازرون امروز، 3 شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت ایام ماه صفر اظهار کرد: ایام اربعین سرور و سالار شهیدان بیعت مجدد مردم با امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به فعالیت دوستداران اهل بیت(ع) این شهرستان در خدمت به زائرین اربعین در مرزها، نجف و کربلا از تمام کسانی که در برپایی هرچه با شکوه‌تر مراسم اربعین تلاش دارند، قدردانی و بر ضرورت تقویت این فعالیت‌ها تأکید کرد.

صباحی همچنین به فرا رسیدن هفته دولت اشاره کرد و گفت: در این هفته از دولت خدمتگزار و دولت مردم که در عرصه بین‌المللی تلاش شبانه‌روز در جهت رفع مشکلات خصوصاً مشکلات عظیم اقتصادی دارند، تشکر می‌کنیم.

امام جمعه کازرون با اشاره به عضویت ایران در گروه بریکس گفت: موفقیت استراتژیک برای ایران در این گروه به‌دست آمده است که اقتصاد جهانی را برهم بریزند و با عضویت ایران به عنوان یک قدرت نو ظهور کشورهای مدعی در گروه بریکس اعتماد کردند.

وی با بیان اینکه امروز در کنار روسیه و چین به عنوان یک قدرت در جهان هستیم و افتخارات کشور یکی پس از دیگر آشکار و نمایان می‌شود، گفت: کشورهای مدعی قدرت در جهان امروز با چالش‌های گوناگوند در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران مواجهه شده‌اند و خودشان هم به این قضیه اعتراف دارند.

صباحی همچنین گفت: پهباد مهاجر از پهبادهای عملیاتی موفق ساخت کشور است که در شعاع دو هزار کیلومتر و ارتفاع پرواز هفت هزار کیلومتری در عملیات‌های مختلف می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

امام جمعه کازرون اظهار کرد: قدرت و افتخارات کشور ناشی از ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری نیروهای انقلابی در  تبعیت‌پذیری است و شرط و لازمه عبور از  گردنه‌ها سخت نیز ولایت‌مداری همه مردم و مسؤلان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha