سفر رئیس کنست رژیم صیهونیستی به مراکش ماهیت اشغالگرانه آن‌ها را تغییر نمی‌دهد
کد خبر: 4146858
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
اسلام‌گرایان مراکش:

سفر رئیس کنست رژیم صیهونیستی به مراکش ماهیت اشغالگرانه آن‌ها را تغییر نمی‌دهد

اسلام‌گرایان مراکش ضمن محکومیت سفر رئیس پارلمان رژیم صیهونیستی به رباط، تأکید کردند که این سفر ماهیت اشغالگرانه رژیم صهیونیستی را تغییر نمی‌تواند و نمی‌تواند سرپوشی بر جنایات این رژیم باشد.

به گزارش ایکنا، به نقل از وبگاه عربی 21، دبیرخانه حزب عدالت و توسعه، سفر چهارشنبه گذشته رئیس کنست رژیم صهیونیستی به پارلمان مراکش را به شدت محکوم کرد.

این نهاد در بیانیه‌ای این سفر را سابقه خطرناکی دانست که تحریکی برای احساسات مردم مراکش و سوء استفاده آشکار از مواضع قاطع آن‌ها در رد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

دبیرخانه حزب عدالت و توسعه در بیانیه خود تأکید کرده است که مردم مراکش، ضمن دفاع از ملت فلسطین و قدس اشغالی، در همبستگی خود با ملت فلسطین ثابت قدم بوده و از آن‌ها حمایت خواهند کرد.

این دبیرخانه در بیانیه خود می‌افزاید: اینگونه بازدیدها به هیچ وجه ماهیت این رژیم اشغالگر و جنایات تروریستی مستمر آن علیه فلسطین، قدس و ملت فلسطین را تغییر نمی‌دهد و تأثیری بر نگرش و دیدگاه عموم مراکشی‌ها نسبت به این رژیم غاصب نخواهد داشت.

روز جمعه، امیر اوهانا، رئیس کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، سفر دو روزه خود به مراکش را به پایان رساند.

این سفر اولین سفر یک رئیس کنست با هدف تقویت همکاری بین رژیم صهیونیستی و مراکش بود.

در 10 دسامبر 2020، رژیم صهیونیستی و مراکش از سرگیری روابط دیپلماتیک خود را پس از تعلیق در سال 2000 از سر گرفتند، این درحالی است که احزاب و گروه‌های سیاسی و نیز مردم مراکش مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

انتهای پیام
captcha