برگزاری مرحله مقدماتی ششمین دوره رقابت‌های «شوق تلاوت»
کد خبر: 4127307
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

برگزاری مرحله مقدماتی ششمین دوره رقابت‌های «شوق تلاوت»

مرحله مقدماتی ششمین دوره رقابت‌های قرآنی «شوق تلاوت» در سراسر کشور در حال برگزاری است.

ششمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوتحسین مقدم‌کیا، دبیر اجرایی مسابقات شوق تلاوت در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: ششمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت طی اسفندماه و روزهای پایانی سال از سوی مؤسسات مجری در استان‌های کشور در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها با راهیابی دختران و پسران نخبه طرح ملی تلاوت قرآن «شباب‌الرضا(ع)» در حال برگزاری است، اظهار کرد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده و تراکم فعالیت‌ها در روزهای پایانی سال، این دوره به صورت غیر حضوری و در قالب ارسال فایل‌های تصویری به صورت تقلید‌خوانی از اساتید مطرح مصری چون  سبک استادان مصطفی اسماعیل، عبدالباسط، محمدصدیق منشاوی و شحات محمد انور برپا می‌شود.

دبیر طرح ملی تلاوت با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان تا 28 اسفندماه فرصت دارند تا فایل‌های خود را به دبیرخانه این دوره از مسابقات شوق تلاوت ارسال کنند، اظهار کرد: سپس داوری آثار انجام می‌شود و مرحله نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات نیز در فروردین‌ماه 1402 به صورت غیرحضوری و با حضور گروه داوری در مشهدمقدس برپا می‌شود.

مقدم‌کیا تصریح کرد: مرحله نهایی این دوره از مسابقات در اردیبهشت‌ماه 1402 به صورت حضوری در ساری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای طرح ملی تلاوت قرآن به نشانی melitelavat.ir مراجعه کنند.

ششمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت به همت ستاد اجرایی طرح تلاوت شباب‌الرضا و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت مرکز قرآن آستان قدس رضوی برپا می‌شود. 

انتهای پیام
captcha