جزئیات رقابت‌های مرحله نهایی شوق تلاوت + عکس
کد خبر: 4040980
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

جزئیات رقابت‌های مرحله نهایی شوق تلاوت + عکس

مرحله نهایی رقابت‌های پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت امروز در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

مرحله نهایی رقابت‌های پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوتحسین مقدم‌کیا، دبیر اجرایی مسابقات شوق تلاوت در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برنامه زمان‌بندی پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت گفت: پذیرش از راه‌یافتگان به این مرحله روز گذشته انجام شد و پس از استقرار در زائرسرا و استراحتی مختصر به مجموعه تفریحی کوهسنگی اعزام شدند.


بیشتر بخوانید:


وی با اشاره به برنامه‌های امروز حضور 22 نفر از راه‌یافتگان به مرحله نهایی این دوره از مسابقات اظهار کرد: ساعت 9:45 اعزام به حرم مطهر رضوی و زیارت دسته جمعی انجام می‌شود. سپس متسابقان به بازدید از موزه قرآن آستان قدس رضوی خواهند رفت.

مقدم‌کیا با تأکید بر اینکه رقابت‌ها از ساعت 13 امروز، 16 اسفندماه به صورت رسمی آغاز خواهد شد، بیان کرد: این رقابت‌ها به دلیل شرایط کرونایی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی بازه زمانی حدود شش ساعت انجام می‌شود و تا ساعت 18 همین روز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: اختتامیه پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت شامگاه امشب از ساعت 19 تا 20:30 برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود، مرحله نهایی پنجمین دوره شوق تلاوت با رقابت ۲۲ نفر از پسران گروه سنی ۱۰ تا ۱۶ سال در رشته‌های قرائت غیر تقلیدی و قرائت تقلیدی به سبک‌های یکی از قراء مصری عبدالباسط، منشاوی و مصطفی اسماعیل برپا خواهد شد.

پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت به همت ستاد اجرایی طرح تلاوت شباب‌الرضا و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با مشارکت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برپا شد.

 

 

انتهای پیام
captcha