لاهور؛ میزبان جشنواره غذای حلال
کد خبر: 4115478
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

لاهور؛ میزبان جشنواره غذای حلال

شهر لاهور پاکستان میزبان جشنواره بین‌المللی با محوریت غذا و صنعت غذای حلال است.

به گزارش ایکنا به نقل از Pakistan Observer، هدف این نمایشگاه که Food Expo Plus 2023 نام دارد،‌ ترویج فرهنگ غذایی ایمن و سالم در اقتصاد غذایی پاکستان است.

این نمایشگاه با همکاری اداره غذایی ایالت پنجاب پاکستان(PFA) از 10 تا 12 فوریه (21 تا 23 بهمن) در Expo Center لاهور برگزار می‌شود.

مقامات دولتی، نمایندگان اتاق بازرگانی و صنعت، رهبران شرکت‌های غذایی داخلی و بین‌المللی، صادرکنندگان گوشت حلال، کشاورزان، خرده‌فروشان، توزیع‌کنندگان، صادرکنندگان و تولیدکنندگان مواد غذایی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

مدسیر مالک، مدیر کل PFA گفت: Food Expo Plus 2023  تلاش دارد که دست‌اندرکاران محلی تجارت مواد غذایی و برترین‌های صنعت غذا را برای بحث در مورد استراتژی‌های تجاری که صنعت غذا و چشم‌انداز اقتصادی پاکستان و جهان را شکل می‌دهند، گرد هم بیاورد.

مالک تصریح کرد: علاوه بر این، EXPO 2023 همچنین برای تعامل با صنعتگران و خریداران مواد غذایی در خارج و داخل پاکستان و به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و افکار خود مطابق با استانداردهای بین‌المللی ایمنی مواد غذایی فرصتی را فراهم می‌کند.

وی گفت که PFA بازوی اداری دولت پنجاب است که هدف آن تضمین ایمنی مواد غذایی، کیفیت و استانداردسازی محصولات غذایی در پنجاب و همچنین ایجاد یک چارچوب نظارتی یکپارچه و موثر برای پاکستان است. علاوه بر فعالیت نظارتی، PFA به طور مداوم صنعت غذا را تشویق و ترویج می‌کند تا استانداردهای بین‌المللی مواد غذایی و بهترین شیوه‌های ساخت و تولید را استفاده کند.

انتهای پیام
captcha