خدمت‌رسانی به زائران اربعین بهبود یابد
کد خبر: 4085064
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

خدمت‌رسانی به زائران اربعین بهبود یابد

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: باید تلاش شود تا سال به سال مشکلات جاری خدمت‌رسانی به زائران اربعین در موکب‌ها کمتر شده و به سمت ثبات در خدمات‌رسانی به زائرین برود.

مسعود زارعی، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، مسعود زارعی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 21 شهریورماه با حضور در موکب خادمین حضرت احمدبن موسی(ع) شهرداری شیراز در نقطه مرزی شلمچه با اظهار تقدیر از تلا‌ش‌های خادمین این موکب و بیان کرد: به نمایندگی از شورای اسلامی شهر شیراز از اقدامات بسیار خوب، موثر و عظیمی که در این موکب انجام شده و در حال انجام است، قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه این موکب یکی از بزرگترین و جامع‌ترین موکبی بوده که در مسیر زوار اربعین حسینی در نقطه مرزی مشغول به فعالیت بوده و خدمات آن مشهود است، افزود: باید تلاش شود تا سال به سال مشکلات جاری آن کمتر شده و به سمت ثبات در خدمات‌رسانی به زائرین برود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با تصریح بر ثبات این موکب در آینده گفت: این موکب باید به سمت اقدام اثباتی در ایجاد سازه ثابت و ابعاد مختلف خدمت‌رسانی حرکت کند تا شاهد اقدامات گسترده‌ای در این زمینه باشیم.

انتهای پیام
captcha