تشریح خدمات موکب احمد بن موسی(ع) در مرز شلمچه
کد خبر: 4083663
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

تشریح خدمات موکب احمد بن موسی(ع) در مرز شلمچه

نائب رئيس کمیته خدمات شهری ستاد هماهنگی اربعین حسینی فارس با بیان اینکه خدمت‌رسانی به زوار حسینی در نقطه مرزی شلمچه از شنبه، ۱۲ شهریورماه آغاز شده است به تشریح فعالیت‌های موکب احمد بن موسی(ع) در این مرز پرداخت.

موکب احمدبن موسی(ع)، شهرداری شیراز، مرز شلمچهبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، غلامرضا غلامی، نائب رئیس کمیته خدمات شهری ستاد هماهنگی اربعین حسینی فارس امروز، 15 شهریورماه از خدمت‌رسانی به زوار حسینی از روز ۱۲ شهریورماه جاری خبر داد و اظهار کرد: خدمات این ستاد در بخش حمل‌ونقل زوار از پارکینگ‌های خرمشهر تا پایانه‌ مرزی به صورت رایگان، سه‌ شیفته و ۲۴ ساعته است.

جانشین ستاد اربعین حسینی شهرداری شیراز به تلاش نیروهای مدیریت پسماند در پاکسازی نقاط مختلف اشاره و بیان کرد: پاکبانان با تمام ظرفیت در نقطه مرزی جنوب مشغول خدمت هستند.

به گفته غلامی، چادرهایی نصب شده که ظرفيت استراحت ۱۲۰۰ نفر را به طور شبانه دارد که این موضوع از جمله ظرفیت‌های ایجادشده برای خدمات‌رسانی در مقوله اسکان به زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

وی همچنین از ایجاد ۸۰ سرویس فرنگی نیز خبر داد و گفت: روزانه حدود ۶۰۰ نفر از نیروهای شهرداری شامل پاکبانان، نیروهای تاسیساتی، فنی، راننده، کارگر و ... در حال خدمات‌رسانی هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با هماهنگی با ستاد اربعین، حمل‌ونقل زائرین را از پایانه مرزی تا بصره نیز پوشش دهیم.

انتهای پیام
captcha