هتك حرمت مقدسات اسلامی از سوی شركت اوکراینی مشروبات الكلی
کد خبر: 4079430
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

هتك حرمت مقدسات اسلامی از سوی شركت اوکراینی مشروبات الكلی

تصویر قبة الصخره، معراجگاه رسول اکرم(ص) بر روی بطری‌های مشروبات الکلی در سرزمین‌های اشغالی که به سفارش رژیم صهیونیستی از اوکراین وارد شده خشم فلسطینیان را برانگیخت.

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، کارخانه‌های مشروب‌سازی در اوکراین تصویر مسجد قبة الصخره، معراجگاه رسول اکرم(ص) در بیت‌المقدس را بر روی بطری‌های مشروبات الکلی ودکا برچسب زده و رژیم صهیونیستی این مشروبات را وارد و در سرزمین‌های اشغالی به فروش می‌رساند.

این مشروبات الکلی با تصویر قبة الصخره در کافه‌ها و مغازه‌های اسرائیلی به فروش می‌رسد، بدون اینکه کسی متوجه این حمله به مقدسات مسلمانان شود.

در همین حال یک جوان عرب ساکن سرزمین‌های اشغالی 48 تعداد زیادی از این بطری‌های مشروب با برچسب مذکور را در یکی از رستوران‌هایی که اخیراً خریداری کرده بود، نابود کرد.

بنیاد الاقصی از این بطری‌های مشروب که نوعی ودکا با مارک Evryzrkia  است عکس گرفته است. این بطری‌ها در شهر سیمفروپل تولید می‌شود و یک شرکت اسرائیلی واردات و صادرات به نام Bolwena که دفتر مرکزی آن در شهرک صهیونیست‌نشین اشدود است، آن را به بازار عرضه می‌کند و روی بطری نوشته شده که محصول کشور اوکراین است.

بالاترین نهاد دینی یهودی الربانوت در سرزمین‌های اشغالی علاوه بر مؤسسات دینی یهودی در بریتانیا، مجوز بازاریابی برای این بطری‌های مشروب با برچسب قبة الصخره  را صادر کرده است.

انتهای پیام
captcha