دشمن به دنبال نابودی آرمان فلسطین است
کد خبر: 4061684
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
رهبر انصار الله یمن:

دشمن به دنبال نابودی آرمان فلسطین است

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی امروز پنجشنبه در سخنرانی خود به مناسبت سالگرد مراسم «صرخه» (فریاد در برابر مستکبران) هدف از این شعار را مقابله با حملات خصمانه علیه امت اسلام توصیف کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در این سخنرانی تأکید کرد: در این روز، باید موضع‌گیری شهید حسین بدرالدین الحوثی در آن شرایط حساس به یاد آورد.

شهید حسین بدرالدین الحوثی در سال ۲۰۰۲ بزرگداشت روز «فریاد» را مطرح کرد و از آن سال به بعد یمنی‌ها هرساله به مناسبت این روز راهپیمایی کرده و شعارهای  مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود را سر می‌دهند.

رهبر انصارالله در سخنرانی امروز خود گفت: آمریکا حادثه ۱۱ سپتامبر را به عنوان بهانه‌ای برای حمله همه‌جانبه به منطقه  قرار داد تا از این راه  بتواند به صورت کامل بر امت اسلام سیطره یابد.

به گفته وی دشمنان در تلاش هستند تا  دشمن صهیونیستی به عنوان عامل آمریکا، قدرت مسلط در منطقه باشد.  

وی با بیان اینکه آمریکا و هم‌پیمانانش دستورکاری برای اشغال کشورهای عربی و اسلامی و حمله به سایر کشورها داشتند، تأکید کرد: اقدامات دشمنان ما را وادار می‌کند که موضعی در قبال خطر این حمله فراگیر داشته باشیم.

رهبر انصارالله افزود: حسین بدرالدین الحوثی با شعار فریاد در برابر مستکبران، رویکرد خود را در مقابله با حملات خصمانه علیه امت اسلامی نشان داد. این شعار، صدای امت در برابر دشمنان بود.

عبدالملک حوثی با بیان اینکه این شعار، نشانگر خشم و اعتراض امت اسلام علیه دشمنان است، تصریح کرد: هدف از این شعار، حفظ انسجام داخلی مسلمانان برای مقابله با نفوذ است؛ زیرا حملات آمریکا، در همه زمینه‌ها به صورت همه‌جانبه صورت گرفته  است.

صهیونیسم در پی نابودی آرمان فلسطین

رهبر انصارالله با بیان اینکه دشمن صهیونیستی در تلاش است با بهره‌برداری از حملات آمریکایی ـ غربی، برای نابودی کامل آرمان فلسطین استفاده کند، تأکید کرد: واشنگتن و تل‌آویو نمی‌خواهند هیچ مانعی بر سر راه آن‌ها باشد و می خواهند کشورهای اسلامی عرصه توطئه‌ها باشند.

وی با تأکید بر اینکه شعار الحوثی، برائت از دشمنان اسلام و انسانیت است، تصریح کرد: هدف از این شعار، توانمندسازی امت اسلامی از نظر نظامی و اقتصادی است.

الحوثی در پایان عاقبت حتمی تمامی کسانی را که به دنبال دوستی با دشمنان امت اسلام هستند، خسران و پشیمانی دانست.

انتهای پیام
captcha