سرگذشت شهید محمدباقر صدر ، الگوی مقابله با اشغالگری و تکفیر
کد خبر: 4048040
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲
دبیر کل عصائب اهل حق بیان کرد:

سرگذشت شهید محمدباقر صدر ، الگوی مقابله با اشغالگری و تکفیر

قیس خزعلی به مناسبت سالروز شهادت سید محمدباقر صدر و خواهرش، سرگذشت آن شهید بزرگوار را سرلوحه‌ای برای مقابله با اشغالگری، تکفیری و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خواند.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد الفضائیه، شیخ قیس خزعلی، دبیر کل عصائب اهل حق با انتشاری توییتی در صفحه رسمی خود در سالروز شهادت شهید محمدباقر صدر و خواهرش بنت‌الهدی، تصریح کرد: شهید باقر صدر، ایمانی خالصانه، نبوغ، شجاعت و بصیرتی آگاهانه داشت و به دنبال وحدت مردم عراق بود، ازاین‌رو می‌گفت که ای برادر سنی و شیعه من، همان اندازه که در راه اسلام قرار دارید، من نیز با شما و از شما هستم.

وی، این اندیشه را منبعی برای ظهور نهضت اسلامی در عراق معاصر خواند که به مدد آن چشمه انقلاب در دل توده‌های مردم این کشور جوشید و با سرپیچی از طاغوت در زمان صدام زیر پرچم اسلام در راه مبارزه با این طاغوت قیام کردند.

شیخ خزعلی در ادامه افزود: یاد و خاطره جاودانه شهادت آن بزرگوار و خواهرش بنت‌الهدی را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مراجع بزرگوار، علما و رهبران جهاد و مقاومت و خانواده، عزیزان و پیروان ایشان تسلیت عرض می‌کنیم و از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم تا ما را در راه مقاومت در برابر اشغالگری، تکفیر و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، یاری فرماید و خون آن شهید بزرگوار را همچون چراغی در راه فداکاری، بخشش و رستگاری قرار داده و میراث عظیم انسانی، او را وسیله‌ای برای پیشرفت و سازندگی قرار دهد.

وی در پایان تأکید کرد: خطاب به ظالمان و ستمگران می‌گوییم: شهید صدر، اسوه و راهنمای ماست، بر خلاف شما که راهنمایی جز نابودی و هلاکت ندارید و میان این دو از زمین تا آسمان فرق است.

انتهای پیام
captcha