البخیتی: تحقق آزادی یمن حتمی است
کد خبر: 4046630
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

البخیتی: تحقق آزادی یمن حتمی است

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در سخنانی با بیان اینکه آزادی یمن نزدیک است و محقق خواهد شد، خواستار اتحاد صفوف ملی برای مقابله با تهاجم خارجی و مشارکت همگان در آزادی یمن به عنوان تنها گزینه حل بحران این کشور شد.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، محمد البخیتی، عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از دو حزب «الاصلاح» و «الاخوان» خواست تا برای حفظ وجودشان در آینده، به صفوف ملی یمن بازگردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهد که طرف‌های یمنی به دور از دخالت و تأثیرات خارجی با یکدیگر گفت‌وگو کنند، افزود: دست ما حتی به سوی کسانی که در دعوت دشمن به تجاوز نقش داشتند نیز دراز است؛ و این به منظور متحدکردن صفوف ملی برای تکمیل فرایند آزادی است.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله ادامه داد: کشورهای متجاوز اجازه گفت‌‌وگوی یمنی ـ یمنی بدون دخالت و نفوذ بیگانگان را نخواهند داد، زیرا این مسئله با منافع آنها منافات دارد.

محمد البخیتی گفت: هر حزب و گروه سیاسی که خواستار مداخله نظامی خارجی در کشورش باشد در اولین لحظه اشغال، قدرت تصمیم‌گیری خود را از دست می‌دهد و سپس در اولین لحظه آزادسازی موجودیت خود را نیز از دست می‌دهد.

البخیتی افزود: هیچ انتخابی جز بازگشت به صفوف وحدت ملی برای حزب اصلاح و جماعت اخوان المسلمین باقی نمانده و این تنها راه حفظ موجودیت‌شان در آینده است.

انتهای پیام
captcha