وظایف شرعی در اصناف مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 4043586
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶

وظایف شرعی در اصناف مورد توجه قرار گیرد

استاندار فارس با بیان اینکه در گذشته مرسوم بود که اول فقه بوده و بعد تجارت باشد که در این راستا لازم است وظایف شرعی خود را در صنوف مختلف انجام دهیم، بر ضرورت توجه به این نکته از سوی اصناف تأکید کرد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسگزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 25 اسفندماه در یادواره شهدای اصناف استان با تأکید بر اهمیت رعایت موارد شرعی در حوزه‌های مختلف اصناف، گفت: در گذشته مرسوم بود که اول فقه و بعد تجارت باشد که در این راستا لازم است وظایف شرعی خود را در صنوف مختلف انجام دهیم و امروز هم به این نکته توجه داشته باشیم.

وی بیان کرد: بازارها در گذشته نقش اساسی و محوری در حوزه‌های مختلف اقتصاد شهری داشته‌اند و در تحولات مختلف سیاسی و اجتماعی هم نقش‌آفرین بوده است.

ایمانیه با بیان اینکه کشور نیازمند ایجاد اشتغال است، افزود: باید کمک کنیم تا با تولید و تقویت تولیدکنندگان ایرانی بتوانیم نرخ بیکاری را کاهش دهیم که یکی از مهم‌ترین اقدامات در این زمینه مبارزه با قاچاق کالاست تا اقتصاد ملی رونق بگیرد.

استاندار فارس در رابطه با اهمیت کاهش نرخ تورم با تکیه بر توان تولید ملی، اظهار کرد: باید اهل معامله عاشقانه با خدا باشیم تا بتوانیم با حمایت اصناف، تجار و بازاریان در حوزه‌های مختلف تولید و اشتغال سهم بسزایی داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha