برگزاری نشست هم‌اندیشی داوران مسابقات قرآن + عکس
کد خبر: 4039709
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵

برگزاری نشست هم‌اندیشی داوران مسابقات قرآن + عکس

نشست هم اندیشی داوران ایرانی و خارجی حاضر در سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن صبح امروز و ساعتی قبل از آغاز رقابت‌ها در هتل لاله برگزار شد.

به گزارش ایکنا، نشست هم اندیشی داوران حاضر در سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران صبح امروز در محل هتل لاله برگزار شد.

بر همین اساس در این نشست که به منظور هماهنگی‌های بیشتر هیئت داوران برگزار شد، آخرین ملاحظاتی که در آیین‌نامه مسابقات مورد تأکید قرار گرفته است، مرور شد.

همچنین در بخشی از این نشست احکام اعضای تیم داوری با حضور کریم دولتی رئیس کمیته فنی این دوره از مسابقات اهدا شد. در تیم داوری مسابقات بین المللی قرآن ایران مجموعاً 31 داور حضور از ایران و هشت کشور خارجی حضور دارد.

تا قبل از شروع مسابقات طه عبدالوهاب از کشور مصر و محمدامین ماشالی از کشور ترکیه انصراف خود مبنی بر حضور در تیم داوری را به اطلاع برگزارکنندگان مسابقات رساندند.

ستاد مسابقات نیز بلافاصله شیخ ابرار حسین از کشور پاکستان و میثم التمار از کشور عراق را به عنوان جایگزین این دو داور معرفی کرد.

سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران از روز گذشته با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد. این رویداد از ساعت 19 امروز 10 اسفند با پخش فایل‌های ضبط شده برای گروه داوری آغاز می شود و تا روز سیزدهم اسفند ادامه دارد.

مراسم اختتامیه مسابقات و معرفی و تجلیل از نفرات برتر نیز روز 14 اسفند برگزار خواهد شد. در مرحله نهایی مسابقات بین المللی قرآن ایران 62 شرکت کننده از 29 کشور دنیا حضور دارند. در مرحله مقدماتی این مسابقات که طی ماه های گذشته و به صورت مجازی برگزار شد 190 شرکت کننده از 69 کشور دنیا حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha