تغییر در ترکیب داوری مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 4039647
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

تغییر در ترکیب داوری مسابقات بین‌المللی قرآن

داور مصری دعوت شده به مسابقات بین‌المللی قرآن از حضور در گروه داوری این رویداد انصراف داد و بلافاصله جایگزین وی از سوی برگزارکنندگان مسابقات معرفی شد.

مراسم افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن غییر در ترکیب گروه داوری مسابقات بین‌المللی قرآن

به گزارش ایکنا، داوری فایل‌های دریافتی در سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن از ساعاتی دیگر در تالار اندیشه حوزه هنری و با حضور داورانی از ایران و هشت کشور خارجی آغاز می شود و این داوری‌ها تا روز سیزدهم اسفند ادامه خواهد داشت.

در تیم داوری این دوره از مسابقات «طه عبدالوهاب» از کشور مصر در بخش لحن معرفی شده بود که در آخرین لحظات و تنها ساعتی قبل از شروع مراسم افتتاحیه از حضور در ایران انصراف داد.

این انصراف در حالی صورت گرفته که تمامی مراحل دعوت رسمی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه انجام شده و فرایندهای ارسال بلیط، ارسال ویزا و هماهنگی‌های کنسولی لازم به عمل آمده بود.

با وجود این انصراف، مسئولان برگزارکننده مسابقات بلافاصله «شیخ ابرار حسین» از کشور پاکستان را به عنوان جایگزین داور مصری معرفی کردند.

همچنین سه روز قبل از شروع مسابقات «محمدامین ماشالی» داور دعوت شده از کشور ترکیه نیز از حضور در گروه داوری این مسابقات انصراف داده بود و مسئولان برگزارکننده مسابقات، «میثم التمار» از کشور عراق را به عنوان جایگزین معرفی کرده بودند.

این تغییرات باعث شد تا داور پاکستانی در بخش صوت و داور عراقی نیز در بخش لحن در گروه داوری قرار بگیرند.

یادآور می شود مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران به صورت مجازی با حضور 62 شرکت کننده از 29 کشور جهان برگزار می‌شود. داوران ایرانی و خارجی به صورت حضوری به ارزیابی تلاوت‌ها و اجراهای ضبط شده شرکت‌کنندگان می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha