برگزاری مسابقات قرآنی روستاییان و عشایر کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4029768
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

برگزاری مسابقات قرآنی روستاییان و عشایر کهگیلویه‌وبویراحمد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهادکشاورزی کهگیلویه‌و‌بویراحمد از برگزاری مسابقات قرآنی ویژه روستاییان و عشایر در رشته‌های مختلف به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

 مسابقات قرآنی

حجت‌الاسلام اکبر ظهرابی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهادکشاورزی کهگیلویه‌و‌بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، اظهار کرد: برگزاری مسابقه خطبه فدکیه در شهادت فاطمه زهرا(س)، مسابقه فرهنگی از وصیتنامه شهید سردار قاسم سلیمانی و تکریم برخی مادران شهدای جهادی و دیدار با خانواده شهید علی آیار در یاسوج در وفات حضرت ام‌البنین(س) از برنامه‌های اجرایی این حوزه است.

حجت‌الاسلام ظهرابی برپایی برخط آموزش قرآن، دوره آموزشی36 ساعته تفسیر قرآن جلد 9 از تفسیر نمونه و مسابقات تفسیری قرآن در نمازخانه سازمان را از دیگر برنامه‌های دفتر نمایندگی ولی‌فقیه عنوان کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: به مناسبت میلاد فاطمه زهرا(س) برای ترویج سنت حسنه ازدواج و فرزندآوری که از تأکیدات مقام رهبری بوده، از سوم بهمن تا 27 اسفندماه(نیمه شعبان)، به کارکنانی که در این بازه زمانی ازدواج کنند و یا فرزند دار شوند، به ترتیب 35 میلیون و 15 میلیون تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا می‌شود، ضمن اینکه جشن میلاد فاطمه زهرا(س) در تمام بخش‌های شهری و روستایی و تجلیل از بانوان شاغل جهادکشاورزی از دیگر ویژه‌برنامه‌های میلاد زهرا(س) است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهادکشاورزی کهگیلویه‌و‌بویراحمد جشن‌های روستایی و شهری، مسابقات قرآنی ویژه روستاییان و عشایر در رشته‌های حفظ، ترتیل، تفسیر، صوت و لحن، ترجمه و مفاهیم و قرائت در مرحله شهرستانی، استانی و کشوری، دیدار با خانواده 50 شهید جهادکشاورزی در سطح استان و غبارروبی دل با یاد شهدا در گلزار شهدای یاسوج را از برنامه‌های اجرایی در دهه فجر انقلاب اسلامی ذکر کرد.

حجت‌الاسلام ظهرابی مسابقات دهه فجر ویژه کارکنان و فرزندانشان، تبیین دستاوردهای انقلاب، کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، برپایی میز خدمت در مناطق روستایی و عشایری، نقش زنان روستایی در انقلاب و نشست خبری را از سایر ویژه‌برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد.

وی در پایان غرس نهال و ترویج فرهنگ درختکاری را از برنامه‌های هفته درختکاری طی اسفندماه سال‌جاری برشمرد.

انتهای پیام
captcha