تبلیغ چهره به چهره در طرح سفیران قرآنی
کد خبر: 4015419
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
معاون فرهنگی ـ هنری فهما خبر داد:

تبلیغ چهره به چهره در طرح سفیران قرآنی

معاون ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد با بیان اینکه همزمان با اعلام فراخوان پانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان و به منظور جذب حداکثری بچه‌های مسجد به مشارکت در این رویداد قرآنی، طرح سفیران قرآنی فعال شده است، گفت: این رقابت‌ها زمینه حضور پرشور بچه‌های مسجدی در فعالیت‌های قرآنی را فراهم می‌کند.

سعید سعادتی، معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به ایکنه در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان به منظور پیوند هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی کانون‌ها، برگزاری جلسات سنتی و شناسایی استعداد‌های قرآنی به عنوان بخش‌های جنبی اضافه شده‌اند، گفت: همچنین طرح تلاوت نور به عنوان گسترده‌ترین طرح قرآنی مساجد کشور زمینه شناسایی و ارتقای قاریان قرآن را فراهم آورده و به عنوان یکی از رشته‌های اصلی مسابقات مدهامتان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مهلت شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان تا پایان آذرماه سال جاری است، افزود: برگزاری این مسابقات در رشته‌های اذان و مکبری نیز باعث ایجاد شور و نشاط بین کودک و نوجوان در مساجد شده است.

معاون ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد تصریح کرد: همچنین همزمان با اعلام فراخوان پانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان و به منظور جذب حداکثری بچه‌های مسجد به مشارکت در این رویداد بزرگ، طرح سفیران قرآنی مدهامتان فعال شده است.

سعادتی افزود: در قالب این طرح شرکت‌کنندگان مسابقات اگر بتوانند بیش از ۱۰ نفر از دوستان و آشنایان و اطرافیان خود را به این رقابت‌ها جذب کنند، متناسب با امتیاز کسب شده، از جوایز نقدی و خدمات ارزنده قرآنی و فرهنگی بهره‌مند می‌شوند. این شیوه دعوت به صورت چهره به چهره و به منظور جذب پرشور مشارکت‌ها انجام می‌شود.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha