کنفرانس وحدت در پاکستان/ رونمایی از «محمد؛ پیامبری برای همیشه» + عکس
کد خبر: 3857232
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
ایران برگزار کرد؛

کنفرانس وحدت در پاکستان/ رونمایی از «محمد؛ پیامبری برای همیشه» + عکس

گروه بین‌الملل ــ کنفرانس وحدت با موضوع «گفتمان وحدت و تقریب مذاهب اسلامی» به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و به همت خانه فرهنگ ایران در پیشاور پاکستان در این مرکز برگزار شد.

به گزارش ایکنا از پیشاور؛ این کنفرانس شب گذشته، 22 آبان ماه با حضور نمایندگان مجلس ایالتی پیشاور، شخصیت‌های فرهنگی، مذهبی، علمی و دانشگاهی، نمایندگان احزاب اهل تسنن و شیعه ایالت خیبرپختونخواه در خانه فرهنگ ایران در پیشاور برگزار شد.

محمدباقر بیگی، سرکنسول ایران در پیشاور و مهران اسکندریان، وابسته فرهنگی و رئیس خانه فرهنگ کشورمان در این شهر در این کنفرانس حضور یافتند و این مراسم با استقبال گسترده مسلمانان شیعه و سنی و رسانه‌های گروهی پاکستان همراه بود.

مهران اسکندریان، رئیس خانه فرهنگ ایران در پیشاور، در مراسم آغازین این کنفرانس با اشاره به رسالت پیامبر(ص) برای هدایت بشر، پیام‌های حیات‌بخش دین اسلام را تشریح و با موضوع وحدت و یکپارچگی امت اسلامی سخنرانی کرد.

در ادامه مراسم کتاب «محمد پیامبری برای همیشه» به زبان اردو رونمایی شد، اصل این کتاب به زبان فارسی و نوشته حسن رحیم‌پور ازغدی است و پروفسور محمد ناصر آن را به زبان اردو ترجمه کرده است. این کتاب مشتمل بر چندین بخش بوده و در آن اهداف رسالت پیامبر(ص) برای دوستداران آن حضرت تبیین شده است.

انتهای پیام
captcha