آغاز مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا
کد خبر: 3853989
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

آغاز مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا

گروه مسابقات ــ مرحله منطقه‌ای سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نزاجا از امروز، 11 آبان‌ماه آغاز شد.

محمدرضا کشتگر، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: رقابت منتخبان مرحله مقدماتی مسابقات قرآن یگان‌های نزاجا به میزبانی دو مرکز استان به صورت همزمان آغاز شد.

وی ادامه داد: مرحله دوم(منطقه‌ای) سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نزاجا از صبح امروز، 11 آبان‌ماه در شهرهای بروجرد و مراغه به صورت همزمان آغاز شد. بر این اساس منتخبان یگان‌های مستقر در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان و همدان به میزبانی گروه 411 مهندسی نزاجا در بروجرد و منتخبان یگان‌های نزاجا مستقر در استان‌های اردبیل و زنجان به میزبانی پشتیبانی منطقه شمالغرب نزاجا در مراغه برگزار شد.

کشتگر تصریح کرد: مسابقات منطقه‌ای نزاجا به میزبانی پنج مرکز استان برگزار می‌شود که رقابت منتخبان سایر مناطق در هفته‌های آینده برگزار می‌شود. همچنین این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ 1، 3، 5، 10، 15 و 20 جزء و حفظ کل و اذان و مفاهیم در دو سطح یک و دو برپا خواهد شد.

وی درباره هیئت داوران این دوره از مسابقات، افزود: داوران این مسابقات تلفینی از پیشکسوتان قرآنی نزاجا و ارتش و همچنین داوران کشوری و بین‌المللی است.

مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: این مسابقات به مدت دو روز، 11 و 12 آبان‌ماه برگزار می‌شود و آیین اختتامیه آن همراه با تجلیل از برگزیدگان در 13 آبان‌ماه برپا خواهد شد. همچنین برترین‌ها به مرحله سراسری نزاجا که 16 آذرماه در شهر قم برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

یادآور می‌شود، مرحله نهایی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه اول دی‌ماه به میزبانی پدافند ارتش در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha