حزب الله می‌تواند هر نقطه‌ای در اسرائیل را هدف قرار دهد
کد خبر: 3768146
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶

حزب الله می‌تواند هر نقطه‌ای در اسرائیل را هدف قرار دهد

«ژنرال تامیر یدعی» فرمانده جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: بدون شک تهدیدی که جبهه داخلی اسرائیل در جنگ آتی در معرض آن است، تهدیدی بسیار جدی است و چالش های بزرگی در خود دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از شفقنا، یدعی روز پنج شنبه در یک کنفرانس با اشاره به اینکه سال ۲۰۱۹ سال پیچیده و سالی با چالش های جدی برای اسرائیل خواهد بود، اظهار کرد: در کنار توانایی هایی که اسرائیل در گذشته از دشمن خود می دانست، امروز واقعیت ژئواستراتژیک جدیدی وجود دارد که برای اسرائیل چالش های جدی به بار می آورد.

وی با اشاره به قدرت حزب الله برای هدف قرار دادن عمق اسرائیل تاکید کرد: منطقه خاورمیانه تا حد زیادی تغییر کرده است و دیگر مانند گذشته نیست. موشک های اسرائیل قادر است هر نقطه از اسرائیل را هدف قرار دهد.

پایگاه خبری النشره نوشت، فرمانده جبهه داخلی ارتش رژِیم صهیونیستی با هشدار نسبت به اینکه این امکان وجود دارد که اسرائیل ناچار شود در شمال سرزمین های اشغالی وارد جنگ با حزب الله و در جنوب وارد جنگ با مقامات فلسطین در آن واحد شود، مدعی شد که موساد اطلاعاتی درباره هماهنگی بین حزب الله و مقاومت فلسطین در غزه در اختیار دارد.

 

انتهای پیام

captcha