قرائت قرآن و دعا به انسان آرامش می دهد
کد خبر: 3366932
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹
آیت الله مهدوی:

قرائت قرآن و دعا به انسان آرامش می دهد

گروه اجتماعی: نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وقتی انسان دعا می خواند و از آن لذت می برد، احساس سبک بودن، قرب به خداوند و ولایت می کند، گفت: انسان با قرائت قرآن و دعا به یک آرامش خاصی دست پیدا می کند .

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری عصر روزگذشته (چهارشنبه) در جمع شرکت کنندگان در دعای عرفه در دانشگاه اصفهان، با بیان اینکه یکی از نیازهای انسان ها در زندگی فردی و اجتماعی رسیدن به آرامش ظاهری و یا درونی می باشد، اظهارکرد: انسان با قرائت قرآن و دعا به یک آرامش خاصی دست پیدا می کند .
وی با بیان اینکه وقتی انسان دعا می خواند و از آن لذت می برد، احساس سبک بودن، قرب به خداوند و ولایت می کند، افزود: دعای پرفیض عرفه از دعاهایی است که خواندن آن به انسان آرامش می بخشد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هفته دفاع مقدس، بیان کرد: در دوران دفاع مقدس جوانان ما که در وجودشان شجاعت بود در میدان جنگ حاضر شدند و هیچ ترسی از جنگ نداشتند.
وی با اشاره به شجاعت و دلیری شهیدان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس دلیرمردان کشورمان با تمام وجود از سرزمین ایران اسلامی دفاع کردند.
آیت الله مهدوی در ادامه با بیان اینکه یکی از نعمت هایی که خداوند به انسان داده است نعمت عقل می باشد، گفت: ما می توانیم به وسیله این نعمت به یقین برسیم و به دنبال برخی شایعات و خرافات نرویم.

captcha