نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی فعالان قرآنی سنندج برگزار شد
کد خبر: 1474730
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵

نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی فعالان قرآنی سنندج برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی با حضور اساتید و فعالان قرآنی استان، مدیران مؤسسات قرآنی و مردمی امروز، 27 آبان ماه در سالن کوثر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی که با حضور اساتید و فعالان قرآنی استان، مدیران موسسات قرآنی و مردمی در سالن کوثر سنندج برگزار شد، گفت:  محور فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی بر محوریت فعالیت های قرآنی است.
وی افزود: در همین راستا ۳۱۰ تشکل قرآنی در قالب موسسات قرآنی مردمی و خانه‌های قرآن شهری و روستایی در استان کردستان مشغول فعالیت هستند.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از فعالیت ۲۷ مؤسسه قرآنی مردمی درسطوح یک، دو و سه در استان کردستان خبر داد و عنوان کرد:‌ از این تعداد، هشت موسسه در سطح یک، ۱۵ موسسه سطح دو و چهار موسسه در سطح سه مشغول فعالیت هستند.
وی اعلام کرد:‌ همچنین ۲۱۱ خانه قرآن شهری در استان مشغول فعالیت هستند که مدیریت ۷۸ مورد آن با آقایان و ۱۳۳ مورد آن با بانوان است.
حجت‌الاسلام منتشلو با بیان اینکه خانه‌های قرآن شهری و روستایی بازوی توانمند اداره کل تبلیغات اسلامی و شهرستان‌های استان هستند، یادآور شد: ۷۲ خانه قرآن روستایی در استان وجود دارد که مدیریت ۳۶ مورد آن با آقایان و ۳۶ مورد دیگرآن با بانوان است.

captcha