خداوند در ماه مبارک رمضان نگاه ویژه‌ای بر اعمال انسان دارد
کد خبر: 1427615
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
امام‌جمعه موقت شوشتر:

خداوند در ماه مبارک رمضان نگاه ویژه‌ای بر اعمال انسان دارد

خبرنگاران افتخاری/ مسعود میرزاپور: حجت‌الاسلام والمسلمین داودی گفت: در ماه مبارک رمضان باید مراقب اعمال، رفتار و زبان خود باشیم و بدانیم که همیشه یک بیننده و ناظری به رفتار و اعمال ما نظارت دارد، چراکه در این ماه نگاه ویژه‌ای به زندگی‌مان داشته و برکت خاصی به ما عطا شده است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین داودی، امام‌جمعه موقت شوشتر در دیدار با کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ضمن تبریک ماه میهمانی خدا گفت: قطعا خداوند ما را دوست دارد که به این میهمانی دعوت‌مان کرده است. چراکه اگر کسی، کسی را دوست نداشته باشد او را به میهمانی خود دعوت نمی‌کند.

وی افزود: حال که در این ماه، این توفیق بزرگ نصیب‌مان شده؛ پس باید مراقب اعمال، رفتار و زبان خود باشیم و بدانیم که همیشه یک بیننده و ناظری به رفتار و اعمال ما نظارت دارد، چراکه در این ماه نگاه ویژه‌ای به زندگی‌مان داشته و برکت خاصی به ما عطا شده است.

امام‌جمعه موقت شوشتر عنوان کرد: مهم‌ترین عمل برای ما انسان‌ها در طول زندگی، چه در ماه رمضان و چه غیر ماه رمضان این است که گناه نکرده و از گناه کردن دوری کنیم.

captcha