هفتمین جشنواره قرآنی سراسری تنویر برگزار می‌شود + پوستر
کد خبر: 4211361
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
ویژه خانواده بزرگ آجا

هفتمین جشنواره قرآنی سراسری تنویر برگزار می‌شود + پوستر

هفتمین جشنواره قرآنی سراسری تنویر از سوی اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

هفتمین جشنواره قرآنی سراسری تنویر برگزار می‌شود + پوستربه گزارش ایکنا، هفتمین جشنواره قرآنی سراسری تنویر از سوی اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژه کارکنان، خانواده‌ها، دانشجویان، اعضای وابسته(بازنشستگان و خانواده آنها) برگزار می‌شود.
 
هدف از برگزاری این جشنواره ترویج سبک زندگی اسلامی است که شرکت‌کنندگان براساس کتاب «تمثیلات» تألیف حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محسن قرائتی به عنوان منبع معرفی شده از سوی جشنواره در آن شرکت می‌کنند.
 
متقاضیان شرکت در این جشنواره نسخه فشرده این کتاب را با مراجعه به نشانی www.aja.ir یا کانال‌ها و گروه‌های مجازی ادارات عقیدتی ـ سیاسی آجا در پیام‌رسان‌های داخلی می‌توانند دریافت کنند.
 
مرحله نخست این جشنواره اردیبهشت‌ماه به شکل غیر حضوری و با تحویل پاسخنامه‌ها به عقیدتی ـ سیاسی یگان‌ها برگزار می‌شود و نفرات منتخب این مرحله جهت شرکت در مرحله بعدی معرفی می‌شوند.
 
مرحله دوم این جشنواره نیز خردادماه در قالب مسابقه‌ای به شکل حضوری و آنلاین برگزار شده و نفرات برگزیده جهت تقدیر به سازمان عقیدتی ـ سیاسی معرفی می‌شوند.
هفتمین جشنواره قرآنی سراسری تنویر برگزار می‌شود + پوستر
 
 
 
انتهای پیام
captcha