ملت ایران قدردان رشادت‌های نیروهای مسلح هستند
کد خبر: 4210636
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸

ملت ایران قدردان رشادت‌های نیروهای مسلح هستند

شورای هیئات مذهبی شهرستان اردبیل با انتشار بیانیه‌ای از دلاورمردان سپاه در پاسخ غرورآفرین به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه، قدردانی کرد.

هیئت های مذهبی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، شورای هیئات مذهبی شهرستان اردبیل، 27 فروردین ماه با انتشار بیانیه‌ای از دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

اسرائیل تنبیه خواهد شد. این وعده‌ای است که رهبر معظم انقلاب و همچنین مقامات ارشد دولتی و نظامی پس از حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق دادند، وعده‌ای که با حمله موشکی ایران به اسرائیل محقق شد.

شورای هیئات مذهبی شهرستان اردبیل از برادران جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک‌باران اسرائیل و برآورده کردن خواسته عموم مردم عزیز کشورمان مبنی بر گرفتن انتقام سخت از رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه تقدیر و تشکر نموده و همواره با اعلام انزجار و نفرت خود از مستکبران عالم و رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل، حمایت خود را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام می‌کند.

در این بیانیه با اشاره به همدلی و همراهی مردم در روزهای اخیر، آمده است: مردم از ارزش‌ها و آموزه‌های انقلاب آموختند که برای وحدت و انسجام ملی باید تلاش کنند، لذا ایران کنونی پس از شهادت دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیش از پیش این دستاورد را که محصول تلاش‌های فداکارانه این شهدای والامقام است، حفظ کرده و قدردان این رشادت‌ها هستند.

شورای هیئات مذهبی شهرستان اردبیل تقدیر و تشکر خود را از اقدام مقتدرانه سپاه در پاسخ به شرارت‌های رژیم غاصب اسرائیل اعلام نموده و آماده هرگونه حمایت از برنامه‌های دفاعی نیروهای مسلح تحت فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستند.»

انتهای پیام
captcha