عملیات «وعده صادق» یک جهاد مقدس بود
کد خبر: 4210468
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۳
حجت‌الاسلام نکونام:

عملیات «وعده صادق» یک جهاد مقدس بود

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال‌وبختیاری عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب را یک جهاد مقدس دانست و گفت: شرایط منطقه کاملاً تغییر کرده است و دیگر تصمیم‌گیری با دشمنان اسلام نیست و امروز آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها نمی‌توانند تصمیم‌گیر باشند بلکه به فضل الهی مقاومت تصمیم‌گیر آینده خواهد بود چون به شعارش عمل کرده است.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌ فقیه در استان عصر روز گذشته، ۲۶ فروردین‌ماه در اجتماع مردم شهرکرد در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن تبریک پیروزی مسلمانان علیه رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: بسیاری از مردم از شب گذشته بیدار ماندند و سجده شکر به جای آوردند و منتظر بودند که مکانی اعلام شود تا بیایند و شور و خروش خود را نشان دهند و از سپاهیان قهرمان و شجاع تشکر کنند.

وی با اشاره به آیات سوره انفال افزود: مردم آمدند تا حقیقت اسلام و عزت اسلامی که دیشب به نمایش درآمد را به یکدیگر منتقل کنند و دشمنان اسلام فکر نکنند می‌توانند از مسلمانان سبقت بگیرند یا مسلمانان و مجاهدان واقعی را زمین‌گیر کنند.

نکونام ضمن مهم دانستن آمادگی مسلمانان ادامه‌ داد: رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام نمی‌توانند مسلمانان را ناتوان کنند چون آنها توخالی و پوشالی‌ هستند. دشمن خواسته است با عربده‌کشی‌ها دل‌های مسلمانان را نگران کند و خداوند فرموده است که اگر مسلمانان مهیا باشند، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: شهید سلیمانی‌ها، شهید زاهدی‌ها و شهید رحیمی‌ها را از ما گرفتند و ما را داغدار کردند اما شهدای ما چیزی را از دست ندادند بلکه به جایگاه بلند خودشان رسیدند و ما در حین داغداری خودمان را آماده کردیم و این آمادگی خود را به بهترین شکل نشان داد.

وی تصریح کرد: شب گذشته پایگاه رژیم صهیونیستی که در حمله به کنسولگری ایران نقش داشتند، هدف گرفته شد. ما جنگ‌طلب نیستیم بلکه مدافع اسلام و مسلمانان هستیم، مدافع مظلومین و مردم در غزه هستیم.

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال‌وبختیاری حمله دیشب را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: دیشب یک جهان بیدار ماند تا غزه یک شب آرامش داشته باشد و این نکته بسیار مهم است، مردم غزه، در شب عملیات وعده صادق بعد از حدود ۲۰۰ روز جنگ مداوم، اولین شبی بود که هواپیماهای صهیونیستی را بالای سر خودشان ندیدند.

نکونام عملیات وعده صادق را یک جهاد مقدس دانست و گفت: شرایط منطقه کاملاً تغییر کرده است و دیگر تصمیم‌گیری با دشمنان اسلام نیست و امروز آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها نمی‌توانند تصمیم‌گیر باشند بلکه به فضل الهی مقاومت تصمیم‌گیر آینده خواهد بود چون به شعارش عمل کرده است.

وی با اشاره به کلام سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «زمان بزن دررو تمام شده است»، افزود: اکنون شعار ما می‌توانیم را به منصه ظهور گذاشته‌ایم و ما هر زمان که اراده کنیم که از حق خودمان دفاع کنیم، دفاع خواهیم کرد.

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال‌وبختیاری از حضور مردم در این اجتماع قدردانی و تأکید کرد: عملیات شب وعده صادق، پاسخی از جنس جنگ‌سخت است اما آنچه باید از آن بترسیم، جنگ نرم و آن تدارکی است که دشمنان برای فرهنگ‌ ما و ناهنجاری‌ها در جامعه ما دیده‌اند.

نکونام گفت: ما از آمریکا و اسرائیل نمی‌ترسیم و این نترسیدن را بنیانگذار انقلاب و رهبر معظم انقلاب به جامعه ما تلقین کرده‌اند و به فضل پروردگار محکم و مقاوم ایستاده‌ایم و برای مقابله با جنگ نرم نیز حمایت همه مردم و مسئولان لازم است.

انتهای پیام
captcha