«وعده صادق» بار دیگر صلابت ایران اسلامی را اثبات کرد + صوت
کد خبر: 4210275
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
کارگردان سریال «محرمانه»:

«وعده صادق» بار دیگر صلابت ایران اسلامی را اثبات کرد + صوت

 محمود معظمی گفت: ایران اسلامی با عملیات وعده صادق نشان دادن دشمنان این سرزمین را با قاطع‌ترین جواب روبه‌رو خواهد کرد.

محمود معظمی، کارگردان تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با بیان اینکه دفاع از سرزمین یک امر واجب و مقدس است، گفت: در هر کشوری، آدم‌ها نسبت به یکدیگر مسئول هستند زیرا بیش از هر چیز، امنیت است که برای مردم اهمیت دارد. این خواسته نیز زمانی فراهم خواهد آمد که حس مسئولیت‌پذیری بین مردم وجود داشته باشد.
 
وی افزود: در طول سال‌های گذشته خطرات و تهدیدات بسیاری از طریق رژیم صهیونیسیتی برای منافع کشورمان به وجود آمده و حتی در این میان برخی مواقع تهدید جانی رقم خورده است برای همین همه موظف هستیم در جهت دفاع از سرزمین‌مان قدم برداریم. در این میان رسانه نیز می‌تواند نقش قابل تاملی ایفا کند چون فیلمسازی در این حوزه قادر است نقش بسیار مهمی در نشان دادن اهمیت دفاع از سرزمین و ایجاد امنیت ایفا کند.
 
کارگردان سریال «محرمانه» ادامه داد: اسرائیل چهره‌ای منفور در دنیا است چون به واسطه جنایاتی که در غزه  انجام داده، دیگر هیچ مشروعیتی ندارد. برای همین من به عنوان سینماگر خود را مسئول می‌دانم با ساخت تولیداتی با محوریت افشای چهره پلید صهیونیست‌ها، ادای دینی به شهدای مقاومت داشته باشم.
 
معظمی تصریح کرد: دلیل دیگری که باعث می‌شود ضرورت فیلمسازی در حوزه مقاومت احساس شود این است که به واسطه کارهای نمایشی ارزش سربازان مقاومت را در معرض دید مردم و حتی جهانیان قرار دهیم. من در برخی از کارهایم رشادت‌های سربازان این سرزمین را در مقابل صهیونیست‌ها نشان داده‌ام. تصاویری که در سریال‌هایم خلق کرده‌ام نیز مابه‌ازای خارجی داشته و بر پایه حقیقت بنا شده است.
 
این فلیمساز تاکید کرد: نکته بعدی که اهمیت دارد به تنبیه متجاوز مربوط می‌شود. ایران با عملیات «وعده صادق» نشان داد هر کسی به گوشه‌ای از خاک این سرزمین نظر داشته باشد با سخت‌ترین تنبیه رو‌به‌رو خواهد شد. این عملیات باید در کارهای نمایشی تصویر شود تا گوشه‌ای از عظمت آن و همچنین استیصال دشمن نشان داده شود.

کد

وی در انتها تصریح کرد: تنبیه متجاوز حرفی برای تمام دنیا دارد و یعنی ایران اسلامی با صلابت از منافعش در هر جای دنیا حمایت می‌کند و به هیچ کس اجازه تعرض به آن را نمی‌دهد. در این میان کوچکترین دست‌درازی را هم با تنبیه سخت رو‌به‌رو خواهد کرد. در انتها بیان می‌کنم همه دنیا تنبیه متجاوز را تایید کرده و حق را به دفاع‌کننده می‌دهند.

انتهای پیام
captcha