مشارکت ۲۱ هزار نفر در پویش «زندگی با آیه ها» در خراسان‌شمالی
کد خبر: 4210117
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳

مشارکت ۲۱ هزار نفر در پویش «زندگی با آیه ها» در خراسان‌شمالی

رئیس اداره امور قرآنی اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از مشارکت 21 هزار نفری مردم استان در پویش «زندگی با آیه‌ها» هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد. .

سیدناصر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالیسیدناصر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: پویش «زندگی با آیه‌ها» طی ماه مبارک رمضان با استقبال 21 هزار نفر در خراسان‌شمالی روبرو شد در این راستا افرادی که پاسخ صحیح را به سامانه پیامکی ارسال کرده‌اند به زودی مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه پویش «زندگی با آیه‌ها» برای انس بیشتر همه اقشار مردم با ۳۰ آیه محوری قرآن کریم برگزار شد، افزود: در این طرح روزانه آیه‌ای از آیات قرآن کریم مطرح ‌شد تا مردم در آن تدبر کرده و آن را در عمل فردی و خانوادگی و اجتماعی شان جاری کنند و در همین راستا محتواهای رسانه‌ای بسیار جذابی طراحی و تدوین و از طریق شبکه استانی اترک و فضای مجازی منتشر شد تا بتواند به نحو ساده و مطلوبی مفاهیم آیات را برای همه اقشار بازگو کنند.

حسینی تصریح کرد: هر جا با قرآن بودیم موفق عمل کرده و از گردنه‌های فردی و جمعی به سلامت عبور کرده‌ایم و این محور اصلی طرح آیه‌های زندگی بود که به خوبی توانست در میان خانواده‌های ایرانی جا باز کند تا مردم بتوانند با مفاهیم آیات قرآن کریم بیشتر از پیش آشنا شوند.

وی با اشاره به تشکیل 30 حلقه حفظ قرآن در قالب اجرای این پویش، ادامه داد: در این راستا 30 مربی برجسته حفظ قرآن در استان شناسایی شدند که تعداد هفت قرآن آموز توانمند در این زمینه به آنان معرفی گردید.

حسینی با اشاره به حضور بیش از 250 نفر فعال قرآنی در این نشست‌ها، گفت: این حلقه‌ها با محوریت 30 فراز زندگی ساز از کتابچه مسطورا «زندگی با آیه‌ها» برگزار شد.

خبرنگار؛ آرزو یزدانی 

انتهای پیام
captcha