طلاب از شرایط پیش آمده تحصیل علوم دینی بهترین بهره را ببرند
کد خبر: 4209916
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
حجت‌الاسلام نواب:

طلاب از شرایط پیش آمده تحصیل علوم دینی بهترین بهره را ببرند

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: طلاب و فضلایی که در کشور‌های مختلف حضور دارند و طالب فراگیری علوم اسلامی و معارف اهل‌بیت(ع) هستند، باید از فرصت پیش آمده تحصیل در جامعه المصطفی بهترین بهره دانشی و معرفتی را ببرند.

سید عبدالفتاح نواب، نماینده مقام معظم رهبری در امور حج

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و هیئت همراه که در ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان در تایلند حضور داشتند، امروز پنجشنبه ۲۳ فروردین از نمایندگی جامعه المصطفی در شهر بانکوک بازدید و از نزدیک با فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این مرکز آشنا شد.

حجت‌الاسلام نواب در این بازدید ضمن حضور در جمع اساتید و فراگیران دوره کوتاه مدت ماه رمضان، در سخنانی بر لزوم نظم، تلاش، کوشش و بهره‌مندی و استفاده بهینه طلاب از فرصت تحصیل علوم دینی تاکید کرد.

وی تحصیل در گذشته را برای طلاب بسیار دشوارتر نسبت به امروز توصیف کرد و افزود: طلاب در گذشته با سختی و مشقات زیاد، اما شیرینی برای فراگیری علوم اسلامی مواجه بودند، اما امروز به واسطه پیشرفت‌های فناور و عصر دیجیتال، فضای مجازی و نرم‌افزار‌های درسی، امر تحصیل بسیار تسهیل شده است، لذا باید طلاب از این نعمت بهترین استفاده را ببرند.

در این مراسم حجج اسلام نصرالله سخاوتی و سیدهبت‌الله صدرالسادات، نمایندگان پیشین و جدید جامعه المصطفی در تایلند، نکاتی را پیرامون فعالیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در کشور تایلند ارائه کردند.

در پایان این مراسم گواهی اتمام دوره به فراگیران تحویل داده شد و همچنین با اهدای هدیه‌ای به رسم یادبود از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله سخاوتی در دوره نمایندگی ایشان در تایلند تقدیر به عمل آمد.

یادآور می‌شود، در این مراسم ناصرالدین حیدری سفیر و مهدی زارع بی‌عیب؛ رایزن فرهنگی کشورمان در تایلند حضور داشتند.

طلاب باید از شرایط پیش آمده تحصیل علوم دینی بهترین بهره را ببرند/سیدهبت‌الله صدرالسادات، نماینده جدید المصطفی در تایلندطلاب باید از شرایط پیش آمده تحصیل علوم دینی بهترین بهره را ببرند/سیدهبت‌الله صدرالسادات، نماینده جدید المصطفی در تایلندسید عبدالفتاح نواب، نماینده مقام معظم رهبری در امور حجسید عبدالفتاح نواب، نماینده مقام معظم رهبری در امور حج

انتهای پیام
captcha