مشاوران منطقه‌ای المصطفی در حمایت از روز قدس بیانیه منتشر کردند
کد خبر: 4208653
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۶

مشاوران منطقه‌ای المصطفی در حمایت از روز قدس بیانیه منتشر کردند

نمایندگان طلاب و فضلای غیرایرانی در مشاوران منطقه‌ای جامعه المصطفى العالمیه در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و دعوت به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بیانیه‌ای منتشر کردند.

مشاوران منطقه‌ای المصطفی در حمایت از روز قدس بیانیه منتشر کردند

به گزارش خبرنگار ایکنا، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، مشاوران منطقه‌ای جامعه المصطفی العالمیه بیانیه‌ای منتشر کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیر (۱/اسراء)

مسأله فلسطین موضوع اصلی وحدت بخش امت اسلام است که با هوشیاری معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برای همصدایی مسلمانان و مستضعفان و آزادگان جهان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به صورت برجسته به عنوان روز جهانی قدس مطرح شد. قدس شریف قبله نخست مسلمانان و قلب، فلسطین موطن اصلی ملت مظلومیست که با توطئه و برنامه ریزی مستکبران و جنایتکاران صهیونیزم و بی عملی و رخوت دولت‌های اسلامی غصب و مصیبت‌های فراوانی ببار آورد. در این مدت طولانی جنایات بیشمار اعدام‌ها و کشتار‌های دسته جمعی زندانی و حبس‌های طولانی مدت زنان و مردان غیور فلسطینی تخریب منازل و مزارع و آواره ساختن این ملت مظلوم به اوج خود رسید.

به برکت انقلاب اسلامی و تحقق هسته‌های مقاومت در لبنان و کشور‌های اسلامی خون جدیدی در رگ‌های جوانان غیور جاری و امید به پیروزی در این ملت مظلوم شکوفا شد. انتفاضه‌های پیاپی تحقق پیدا کرد تا اینکه عملیات طوفان الاقصی تمام خواب‌های صهیونیزم و اربابان مستکبر آن‌ها را پریشان ساخت.

کشتار بیرحمانه مجروح و مفقود شدن ده‌ها هزار نفر از زنان و مردان و کودکان بی دفاع امت اسلام و جهان بشریت را به شدت تحت تأثیر قرار داده و در حقیقت انتفاضه‌ای جهانی علیه صهیونیزم شکل گرفت.

اینک علیرغم همه جنایات این رژیم سفاک و حمایت‌های عریان و بی شرمانه سران کفر و دولت‌های غرب، به برکت مقاومت جانانه مقاومت اسلامی هیمنه پوشالی این رژیم جعلی در هم شکست و منطقه در انتظار تحول بزرگ برای به انزوا کشاندن و نابودی اسرائیل غاصب و پیروزی ملت مظلوم فلسطین روزشماری می‌کنیم.

راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام حمایت آزادی خواهان جهان از ملت مظلوم مقاوم و شهید داده‌ای است که علیرغم همه مصیبت‌ها، گرسنگی‌ها و غم‌های بی شمار جانانه و با همه وجود برای ریشه کن کردن این غده سرطانی قیام کرده است. ما نمایندگان طلاب و علمای غیرایرانی در مشاوران منطقه‌ای جامعة المصطفى العالمیه ضمن گرامیداشت یاد شهیدان سرافراز تاریخ فلسطین و خصوصاً شهدای مظلوم غزه و سرداران شهید جبهه مقاومت در لبنان و سوریه با حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس امت اسلام و آزادی خواهان جهان را برای شرکت در این حماسه عظیم سیاسی و دینی دعوت می‌کنیم.

ولینصرن الله من ینصره ان الله لقوى عزیز

نمایندگان طلاب و فضلای غیرایرانی

مشاوران منطقه‌ای

جامعه المصطفى العالمیه

انتهای پیام
captcha