جلسات «معارف قرآن کریم» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4207392
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
با حضور نماینده رهبری در منطقه بالکان

جلسات «معارف قرآن کریم» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

سلسله جلسات «معارف قرآن کریم» و «آموزه‌هایی از قرآن کریم» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر عیدی، نماینده مقام معظم رهبری در بوسنی و هرزگوین و بالکان به مناسبت ماه رمضان در خرم‌آباد در حال برگزاری است.

جلسات «معارف قرآن کریم» در خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، سلسله جلسات «معارف قرآن کریم» به کلام حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر عیدی، نماینده مقام معظم رهبری در بوسنی و هرزگوین و بالکان ویژه ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۱ در حسینیه حبیب بن مظاهر واقع در چهار راه بانک خرم‌آباد برگزار می‌شود.
 
همچنین، به مناسبت ماه رمضان سلسله جلسات «آموزه‌هایی از قرآن کریم» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر عیدی، نماینده مقام معظم رهبری در بوسنی و هرزگوین و بالکان که از هفتم فروردین‌ آغاز شده و تا ۲۰ این ماه ادامه خواهد داشت، هر روز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) واقع در کوی اندیشه کرگانه، روبروی ترمینال برون شهری برگزار می‌شود.
 
سلسله جلسات «آموزه‌هایی از قرآن کریم» نیز ویژه ماه مبارک رمضان با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد برگزار می‌شود.
 
این جلسه تفسیر قرآن کریم هر روز ماه مبارک رمضان ظهرها همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد صاحب‌الزمان(عج) محله ماسور خرم‌آباد برگزار می‌شود.
 
شرکت عموم مردم در این جلسه تفسیر قرآن کریم آزاد است و این برنامه از سیمای افلاک لرستان پخش می‌شود.
انتهای پیام
captcha