اسکان 58 هزار نفر از مسافران نوروزی در کمپ‌های شهرداری شیراز
کد خبر: 4206630
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶

اسکان 58 هزار نفر از مسافران نوروزی در کمپ‌های شهرداری شیراز

معاون محیط ‌زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز از اسکان 58 هزار نفر از مسافران نوروزی در محل‌های اسکان شهرداری طی بازه زمانی 26 اسفند تا اول فروردین‌ماه خبر داد.

نشست خدمات شهری شهرداری شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، روح‌الله خوشبخت، معاون محیط ‌زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز امروز، دوم فروردین در نشست منابع انسانی معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز که در محل ستاد عالی نظارت بر خدمات نوروزی در باغ جهان‌نما برگزار شد، گفت: از 26 اسفند 1402 تا اول فروردین 1403، تعداد 58 هزار نفر از میهمانان نوروزی در محل‌های اسکان شهرداری استقرار یافته‌اند و با توجه به سرمای هوا تمهیدات لازم برای گرمایش این محل‌ها و نیز اقدامات مناسب برای جلوگیری از نصب چادر در محل‌های غیر مجاز انجام شده است.

وی با اشاره به بارش باران و نزول رحمت الهی در نخستین روز سال نو بیان کرد: با هم‌افزایی و تلاش مجموعه خدمات شهری در مناطق یازده‌گانه و حوزه‌های تابعه، بارش باران هیچ مشکلی را برای شهروندان ایجاد نکرد.

معاون محیط ‌زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز همچنین گفت: مشکلاتی چون کمبود نیرو و تجهیزات در جلسات هماهنگی مرتفع شده و تلاش کرده‌ایم با توجه‌ به موضوع فعالیت و دسته‌بندی موضوعی آموزش‌های مناسب به کارکنان داده شود تا سرعت پاسخگویی و اقدام متناسب با موضوع در تمام زمینه‌های خدمت‌رسانی افزایش یابد.

مسعود زارعی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شیراز نیز در این جلسه با اشاره به رونمایی از پوسته جدید سامانه 137 شهرداری اظهار کرد: در ایام نوروز تلاش کرده‌ایم با نظارت همه‌جانبه شرایط را برای رضایت هرچه بیشتر شهروندان و میهمانان نوروزی فراهم کنیم.

وی به چیدمان صحیح نیروهای کارآمد و افزایش هم‌افزایی و توان اجرایی در بخش گردشگری اشاره کرد و همچنین از اقدامات خوب سازمان میادین و مشاغل شیراز در زمینه ایجاد بازارچه‌های نوروزی یاد کرد که رضایت شهروندان را به دنبال داشته و سبب شده بازرسان شورا بازخوردهایی مثبت را از مراجعان دریافت کنند.

زارعی تأکید کرد: با توجه به افزایش تناژ پسماند در روزهای پایانی سال و اوایل فروردین، یکی از اقدامات قابل تحسین سازمان مدیریت پسماند، توجه ویژه به نظافت و جمع‌آوری پسماند بوده است.

انتهای پیام
captcha