آمریکا ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی را متوقف کند
کد خبر: 4205597
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
امام جمعه چهاربرج:

آمریکا ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی را متوقف کند

حجت‌الاسلام اصغر جلالی گفت: آمریکا در حمایت از مردم غزه زمانی باورپذیر می‌شود که این کشور ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی را متوقف کرده و کمک‌های مالی به این رژیم را قطع کند.

اصغر جلالی امام جمعه چهاربرجبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام اصغر جلالی، امام جمعه چهاربرج ۲۵ اسفند در خطبه‌های نماز جمعه چهاربرج با اشاره به ۲۵ اسفند سالروز شهادت شهید مهدی باکری، اظهار کرد: شهید باکری پاسدار نمونه، فرماندهی فداکار و ایثارگر، خدمتگزاری صادق، صمیمی، مخلص و عاشق حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی ودارای ویژگی‌های اخلاقی ممتازی بودند.

وی با بیان اینکه شهید باکری، با تمام وجود خود را پیرو خط امام می‌دانست و سعی می‌کرد زندگی‌اش را براساس رهنمودها و فرمایشات آن بزرگوار تنظیم نماید، افزود: شهید باکری با دقت به سخنان حضرت امام(ره) گوش می‌داد، آنها را می‌نوشت و در معرض دید خود قرار می‌داد و آنقدر به این امر حساسیت داشت که به خانواده‌اش سفارش کرده بود که سخنرانی آن حضرت را ضبط کنند و اگر موفق نشدند، متن صحبت را از طریق روزنامه به‌دست آورند.

امام جمعه چهاربرج در ادامه به اعطای نشان فتح به فرماندهان سپاه و ارتش از سوی فرمانده کل قوا اشاره کرد و افزود: اهدای نشان فتح درجه یک به فرماندهان سپاه و ارتش، در واقع تقدیر از عملکرد این سازمان‌ها است که به صورت نمادین به آنها به واسطه فرماندهی و مدیریت مطلوب اعطا شده است. 

حجت‌الاسلام جلالی در ادامه به مظلومیت مردم غزه اشاره کرد و گفت: آمریکا با طرح ایجاد بندر به دنبال توطئه جدید در غزه است و در این راستا اهداف خود را پی‌ریزی می‌کند.

امام جمعه چهاربرج تصریح کرد: موضوعی که موجب شده تا مقاومت فلسطین و حتی ناظران بین‌المللی از احتمال پیگیری طرحی پشت پرده در پوشش تأسیس بندر برای اهداف بشردوستانه سخن بگوید. 

وی اظهار کرد: اگر آمریکا خواهان کمک به غزه است، کافی است به دولت مصر دستور می‌داد کمک‌هایی را که در کامیون‌های رفح پوسیده شده به غزه ارسال کند نه این‌که بندر احداث کند. 

حجت‌الاسلام جلالی با بیان اینکه جدیت آمریکا در حمایت از مردم غزه زمانی باورپذیر می‌شود که این کشور ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی را متوقف کرده و کمک‌های مالی به این رژیم را قطع کند، گفت: واشنگتن در پنج ماه گذشته بزرگترین حامی صهیونیست‌ها بوده و هزاران تن سلاح و میلیاردها دلار به متحدش ارسال کرده و شریک جرم اشغالگران است.

امام جمعه چهاربرج با تاکید بر اینکه چهره واقعی آمریکا و اسرئیل برای کل دنیا نمایان شده است، اظهار کرد: اینها از مرز انسانیت رد شده‌اند و خوی درندگی را آشکار کرده‌اند.

ی با اشاره به اینکه هر ساله در ماه مبارک رمضان ما شاهد سخت‌گیری‌های اسرائیل در کرانه باختری هستیم و این باعث انتفاضه‌هایی شده ولی امسال با این وضعیت غزه به احتمال زیاد شاهد وضعیت سختی برای اسرائیل خواهیم بود، تصریح کرد: صدها هزار نمازگزار مسلمان در نماز جماعت مسجدالاقصی و اماکن مقدس پیرامونی در ماه رمضان شرکت می‌کنند ولی با سخت‌گیری‌های اسرائیلی‌ها مواجه می‌شوند ، امسال هم وضعیت سخت‌تر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha