مراسم قرائت قرآن ماه رمضان در مسجد ولی‌عصر(عج) برگزار می‌شود
کد خبر: 4205047
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
با حضور قاریان بین‌المللی

مراسم قرائت قرآن ماه رمضان در مسجد ولی‌عصر(عج) برگزار می‌شود

مراسم قرائت قرآن در ایام ماه رمضان با حضور قاریان بین‌المللی در مسجد ولی عصر(عج)، خوزستانی‌های مقیم مرکز، برگزار می‌شود.

مراسم قرائت قرآن ماه رمضان در مسجد ولی‌عصر(عج) برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، شبکه رادیویی قرآن با مشارکت مسجد ولی‌عصر(عج)، خوزستانی‌های مقیم مرکز، اقدام به برگزار مراسم قرائت قرآن در ایام ماه مبارک رمضان کرده است.

قاریان بین‌المللی کشور شامل احمد ابوالقاسمی، محمدرضا پورزرگری و منصور قصری‌زاده به اتفاق جمعی از استادان قرآنی در محفل جزء‌خوانی قرآن که هر روز بعد از نماز ظهر و عصر در این مسجد برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

بر این اساس، قاریان قرآن هر روز از ایام ماه رمضان نیم‌جزء از قرآن را بلافاصله بعد از اقامه نماز ظهر و عصر قرائت کرده و قرائت نیم‌جزء دوم به یک ساعت پیش از اقامه اذان مغرب موکول می‌شود و حضار پس از همراهی با قاریان در پایان هر جزء، به صرف افطار پذیرایی می‌شوند.

پخش زنده این مراسم هر روز از طریق رادیو قرآن بر روی آنتن می‌رود و علاقه‌مندان به منظور حضور در این محفل قرآنی می‌توانند به نشانی تهران، خیابان خالد اسلامبولی، جنب بوستان ساعی، مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha