جوایز نقدی منتخبان «بازی‌آرا» افزایش یافت
کد خبر: 4203885
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

جوایز نقدی منتخبان «بازی‌آرا» افزایش یافت

میزان جوایز و حمایت‌های در نظر گرفته شده برای منتخبان رویداد «بازی‌آرا» افزایش پیدا کرد.

جوایز نقدی منتخبان «بازی‌آرا» افزایش یافتبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، حجت‌الاسلام محمود عبدالهی، دبیر نخستین رویداد «بازی‌آرا» با اعلام اینکه میزان جوایز و حمایت‌های در نظر گرفته شده برای منتخبان رویداد «بازی‌آرا» افزایش پیدا کرد، گفت: براین اساس به هر یک از ۲۰ تیم پذیرفته شده از بازی‌سازان در این رویداد، متناسب با میزان ارتقا آثارشان در مرحله منتورینگ، تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقدی اهدا خواهد شد. این حمایت در طول فرآیند منتورینگ در بازه زمانی فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ به تیم‎‌ها پرداخت خواهد شد.

به گفته وی میزان جوایز این رویداد به شرح زیر به تیم‌های اول تا پنجم اهدا می‌شود؛ تیم اول: ۶۰۰ میلیون ریال، تیم دوم: ۳۰۰ میلیون ریال، تیم سوم: ۲۰۰ میلیون ریال، تیم چهارم: ۲۰۰ میلیون ریال و تیم پنجم: ۲۰۰ میلیون ریال.

توجه به این نکته لازم است که این حمایت‌ها و جوایز برای مرحله نخست رویداد «بازی‌آرا» و قبل از مرحله شتاب‌دهی است و می‌تواند صرفاً ناظر به طرح یک بازی باشد.

یادآور می‌شود، بنا به درخواست برخی تیم‌ها در رابطه با تمدید زمان ثبت آثار، مهلت شرکت در رویداد «بازی‌آرا» تا ۲۲ اسفند تمدید شد.

انتهای پیام
captcha