حضور مردم در انتخابات کمپین نظام استکباری را شکست داد
کد خبر: 4203032
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان:

حضور مردم در انتخابات کمپین نظام استکباری را شکست داد

حجت‌الاسلام دیلمی گفت: بزرگترین کمپین نظام استکباری با غول تبلیغی خودش که از ماه‌ها قبل فعالیت بسیار گسترده و غیر قابل توصیفی را آغاز کرده بود، در برابر اراده یک ملت صبور، شکور، آگاه و لحظه‌شناس شکست خورد.

حجت‌الاسلام رضا دیلمی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستانحجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به سخن حاج قاسم سلیمانی که فرمود: «انقلاب اسلامی حرم است»، گفت: مردم با حضور گسترده در دفاع از حرم، بزرگترین کمپین نظام استکباری در تحریم انتخابات را شکست دادند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به حماسه مردم در یوم‌الله 11 اسفند ماه، اظهار کرد: مردم با حضور آگاهانه، مؤمنانه، لحظه‌شناسی و بلوغ سیاسی، عمق باورهای انقلابی خودشان را بار دیگر به جهانیان نشان دادند.

حجت‌الاسلام دیلمی ضمن تشکر از حضور پرشور و مشارکت مردم در امر انتخابات، ادامه داد: بزرگترین کمپین نظام استکباری با غول تبلیغی خودش که از ماه‌ها قبل فعالیت بسیار گسترده و غیر قابل توصیفی را آغاز کرده بود، در برابر اراده یک ملت صبور، شکور، آگاه و لحظه‌شناس شکست خورد.

وی حماسه تاریخ‌ساز و ماندگار 11 اسفند 1402 را روز رسوایی نظام سلطه، منافقین و جریان نفوذ خواند و افزود: خلق حماسه یوم‌الله 11 اسفند، نشان از داشتن عظمت رهبری حکیم و فرزانه بوده که به خدا، وعده‌های الهی و مردم ایمان داشته و از ابتدای سال در حرم رضوی به جهاد تبیین با محوریت انتخابات پرداخت.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان با تأکید بر اینکه انتخابات یوم‌الله 11 اسفند، پشتوانه‌ای عظیم برای ساختن ایران قوی و جبهه مقاومت است، گفت: نمایندگان محترم و منتخب باید قدر این سرمایه عظیم را دانسته و برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و ساختن ایران قوی از تمامی ظرفیت‌های این انقلاب شکوهمند و تمدن‌ساز استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha