شرکت در انتخابات، ادامه راه شهداست
کد خبر: 4202590
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
سردار سلامی:

شرکت در انتخابات، ادامه راه شهداست

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر مردم می‌خواهند شهدا را تجلیل کرده و راه آنها را ادامه دهند، باید در انتخابات شرکت کنند، گفت: هر رأی مثل موشکی است که به قلب قوی‌ترین دشمنان شلیک می‌شود.

سردار سلامیبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز، ۱۰ اسفندماه در جریان حضور در گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه شهادت در کشور ما و در میان امت اسلامی عالی‌ترین و با فضلیت‌ترین ارزش برای مردمان مؤمن است، گفت: شهادت افتتاح کننده راه‌های جدید برای مردم است و شهادت همیشه رویش‌های قدرتمند و قیام ایجاد می‌کند که ما این را در دوران دفاع مقدس و پس از شهادت سردار سلیمانی دیدیم.

وی با اشاره به حضور باشکوه و با آرامش مردم در گلزار شهدای کرمان پس از حادثه تروریستی، افزود: امنیت برقرار است و اینها تجربیاتی است که به همه نهادهای تأمین کننده امنیت ‌کمک می‌کند تا مراقبت کامل و کافی داشته باشند اما مردم با شهادت زنده هستند.

سردار سلامی در پاسخ به این سؤال که پیام شهدا در خصوص انتخابات و مشارکت مردم چیست، اظهار کرد: اگر شهدا امروز در حیات ظاهری بودند انتخاب آنها چه بود؟ آیا پای صندوق‌های رأی بودند یا در خانه می‌نشستند؟ قطعاً قوی‌ترین پاسخ این است که همه شهدا رأی می‌دادند و اگر مردم می‌خواهند شهدا را تجلیل کرده و راه آنها را ادامه دهند، باید در انتخابات شرکت کنند.

فرمانده کل سپاه، شرکت در انتخابات را انجام وظیفه شرعی و تکلیف دینی و ملی دانست و افزود: بر عهده همه ما است تا با عشق و علاقه صندوق‌های را پر از رأی کنیم زیرا هر رأی مثل موشکی است که به قلب قوی‌ترین دشمنان شلیک می‌شود. مردم اگر می‌خواهند در یک نبرد سیاسی قدرتمند شرکت کرده و پیروز شده و غلبه کنند باید رأی بدهند و رأی‌های ما دشمن را ناامید و جبهه انقلاب را امیدوار می‌کند.

سردار سلامی در پایان با قدردانی از مردم و بیان اینکه «مردم» واژه مقدسی است که در قرآن هم با تقدس آمده، گفت: مردم، عَلَم و هویت انقلاب و ساختمان اصلی اقتدار ما هستند که به آنها تکیه کرده و در شرایط سخت از آنها کمک گرفتیم و فداکارانه هم به آنها کمک می‌کنیم. ما از خود مردم و خاک کف پای آنها هستیم و حاضریم در هر صحنه‌ای برای آرزوهای مقدس آنها فدا شویم. در همه لحظه‌های مهم با همین مردم پیش می‌رویم و تحت زعامت رهبری با همین مردم قله‌های بزرگتری را فتح می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha