ارتقا و اثربخشی سطح فعالیت‌ فرهنگی دانشگاه‌ها ضروری است
کد خبر: 4202259
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

ارتقا و اثربخشی سطح فعالیت‌ فرهنگی دانشگاه‌ها ضروری است

مسئول دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: برای ارتقا و اثربخشی سطح فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه باید تلاش کنیم.

امیری‌پریان مسئول دفتر جهاددانشگاهی دانشگاه رازی

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، جلسه شورای فرهنگی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه، امروز، هشتم اسفندماه در سالن جلسات این دانشکده با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

غلامرضا امیری‌پریان، مسئول دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه مردم ایران همیشه نشان داده‌اند که در رخداد‌های سیاسی حضور پررنگی داشته‌اند، اظهار کرد: با مشارکت بالا در انتخابات و تشویق به حضور در این میدان مهم باید دینمان به شهدا را در پای صندوق‌های رأی ادا کنیم.

وی افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات نشان از اقتدار ملی دارد و مردم ایران ۱۱ اسفندماه گردهم می‌آیند تا ایرانی آباد را رقم بزنند.

امیری‌پریان در ادامه با اشاره به برخی از موضوعات جلسه شورای فرهنگی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی با یادآوری ارتقا و اثربخشی سطح فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها و ضرورت پرداختن به آن اظهار کرد: فرهنگ بسترساز حرکت عمومی است و حرکت علمی و سیاسی نیز در بستر فرهنگی رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها ضرورت دارد و باید بدانیم که فعالیت‌های فرهنگی دانشگاهی جمعی و وظیفه همه مجموعه دانشگاهی است و از این‌رو نیازمند توجه و حمایت بیشتر از جانب مسئولان دانشگاهی هستیم.

مسئول دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه به اجرای مراسم و برنامه‌های اخیر این دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: برای ارتقای وضعیت فرهنگی دانشگاه، دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی با دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه همکاری دارد و برنامه‌های قابل قبولی در مراسم و مناسبت‌ها اجرا شده است.

امیری‌پریان در ادامه به عملکرد بسیار خوب کارگروه فرهنگی هنری «شهید متوسلیان» دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی اشاره کرد و افزود: عملکرد خوب کارگروه فرهنگی دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی به سبب تلاش‌های بسیار خوب مسئول کارگروه است.

وی به عملکرد کارگروه علمی پژوهشی «شهید ستاری» به سرپرستی مسئول دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی نیز اشاره کرد و از ایجاد فضای علمی برای دانشجویان و ثبت یک قرار گاه علمی پژوهشی خبر داد.

امیری‌پریان در پایان با اشاره به اهمیت جایگاه فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در دانشگاه اظهار کرد: برای نشر و اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر برنامه‌های فرهنگی و علمی دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی نسبت به ثبت نشریه دانشگاهی «شهید وزوایی» به همت دفتر جهاد در این دانشگاه اقدام کرده‌ایم که امیدواریم در سال جدید فعالیت این نشریه را با همکاری دانشجویان علاقه‌مند به انجام فعالیت‌های فرهنگی و عملی آغاز کنیم.

انتهای پیام
captcha