تهیه پیوست قرآنی برای موضوع «فرهنگ کار»
کد خبر: 4201300
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۴
محمد چکشیان پیشنهاد داد:

تهیه پیوست قرآنی برای موضوع «فرهنگ کار»

معاون فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موضوع فرهنگ کار را مسئله راهبردی کشور عنوان کرد و گفت: در ورزش کارگری دنبال این هستیم که از طریق ورزش و نشاط در جامعه تولید را بیشتر کنیم و رویدادها و اتفاقات ورزشی را ارتقا دهیم که همه این‌ اقدامات می‌تواند پیوست قرآنی داشته باشد.

محمد چکشیان، معاون فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در غرفه خبرگزاری ایکنا درباره بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران بیان کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما در وزارت کار بحث فرهنگ کار است؛ امیدوارم که در خبرگزاری ایکنا به موضوع فرهنگ کار توجه ویژه‌ای شود.

وی، موضوع فرهنگ کار را مسئله راهبردی کشور عنوان کرد و گفت: شورای فرهنگ عمومی کشور فرهنگ کار و تلاش را جزو چهار اولویت عمومی کشور معرفی کرده است. فرهنگ کار و تلاش یعنی رشد بهره‌وری، تولید اقتصادی و  پیشرفت همه‌جانبه کشور.

وی با بیان اینکه مردم مسلمان و غیرمسلمان اگر با زبان و ادبیات قرآنی آشنا شوند، تأثیر بیشتری دارد، افزود: باید از منظر تخصصی قرآن و اهل‌بیت(ع) و از طریق خبرگزاری ایکنا به این موضوع بپردازیم؛ شما در ایکنا می‌توانید در موضوع فرهنگ کار اثر ویژه‌ای داشته باشید.

چکشیان در رابطه با برنامه‌های سال آینده معاونت فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: جشنواره فرهنگی، هنری اتقان در حال برگزاری است و کار مشترکی با جهاد دانشگاهی در این زمینه انجام داده‌ایم و در این راستا کنفرانس علمی فرهنگ کار را پیش می‌بریم.

وی با بیان اینکه در ورزش کارگری دنبال این هستیم که از طریق ورزش و نشاط در جامعه کار، تولید را بیشتر کنیم و رویدادها و اتفاقات ورزشی را ارتقا دهیم، افزود: باید فرهنگ ورزش را در جامعه ارتقا دهیم که همه این‌ اقدامات می‌تواند پیوست قرآنی داشته باشد.

معاون فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: یکی از بحث‌های جدی ما خدمات فرهنگی است و امیدوارم بتوانیم بسته‌های فرهنگی به جامعه کار و کارگری ارائه کنیم؛ اگر از طرف مجموعه قرآنی و مذهبی بسته‌های پیشنهادی وجود داشته باشد، می‌توانیم به کارفرمایان پیشنهاد کنیم تا آن‌ها انتخاب کنند. تمرکز امسال ما در اذهان کارفرمایان، اولویت‌بخشی در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به‌عنوان مهم‌ترین عامل رشد تولید است.

انتهای پیام
captcha